پوستر تبلیغاتی هواوی میت 10 پرو

پوستر تبلیغاتی هواوی میت 10 پرو یک هفته مانده به رونمایی فاش شد

با نزدیک شدن به زمان رونمایی محصولات خانواده میت 10 هواوی اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها به دست می‌آوریم. پوستر تبلیغاتی هواوی میت 10 پرو به تازگی لو رفته است.

بعد از فاش شدن بخش زیادی از مشخصات فنی هواوی میت 10، اکنون و به بهانه فاش شدن پوستر تبلیغاتی هواوی میت 10 پرو پیش از معرفی رسمی آن، اطلاعات زیادی درباره برترین مدل این خانواده کسب کرده‌ایم. این پوستر که به نظر می‌رسد از تابلوی یک فروشگاه ثبت شده است، پنل پشتی هواوی میت 10 پرو را در رنگ رز گلد نشان می‌دهد.

تاکنون و بر اساس تمامی شایعات، رندرها و تصاویر فاش شده، پیش‌بینی می‌کردیم این گوشی موبایل دارای یک بدنه یک دست فلزی باشد. تنها چیزی که در پوستر تبلیغاتی هواوی میت 10 پرو خودنمایی می‌کند دوربین دوگانه آن است که در آن سنسورها به صورت عمودی کنار هم قرار گرفته‌اند و فلاش LED در سمت چپ آن‌ها قرار دارد. البته در تصویر سمت چپ، گوشه‌ای از پنل جلویی دستگاه نیز به چشم می‌خورد که دارای طراحی بدون حاشیه است.

پوستر تبلیغاتی هواوی میت 10 پرو

پیش از این انتظار داشتیم برترین مدل خانواده میت 10 هواوی، همانند مدل هم‌رده خود در سال 2016 به یک نمایشگر کیو اچ‌دی اما این مرتبه از نوع EntireView مجهز شود. اما اخیرا زمزمه‌های کاهش وضوح تصویر این صفحه نمایش به فول اچ‌دی شنیده می‌شود.

در هر صورت نمایشگر هواوی میت 10 پرو دارای حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف خود بوده و به نسبت ابعاد تصویر 18:9 مجهز خواهد شد. اطلاعات زیادی درباره دوربین این مدل وجود ندارد. با احتمالی بالا، این دفعه نیز دوربین حداقل دو مورد از نسخه های هواوی Mate 10 با همکاری شرکت لایکا توسعه پیدا خواهد کرد. پیش‌بینی می‌کنیم میت 10 پرو یکی از این مدل‌ها باشد و از یک سنسور 20 مگاپیکسلی و 23 مگاپیکسلی تشکیل شود.

پوستر تبلیغاتی هواوی میت 10 پرو

در پوستر تبلیغاتی هواوی میت 10 پرو دوربین آن به خوبی پیداست

به عنوان دیگر مشخصات فنی میت 10 پرو می‌توان به مجهز شدن به تراشه جدید هواوی یعنی کایرین 970، 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. زمزمه‌های عرضه یک نسخه دارای 8 گیگابایت حافظه رم به همراه 256 گیگابایت ظرفیت داخلی نیز به گوش می‌رسد. این گوشی موبایل به صورت پیش‌فرض با اندروید 8 اوریو و جدیدترین نسخه رابط کاربری هواوی عرضه می‌شود. همانند تمامی محصولات سال‌های اخیر سری Mate، باتری این مدل نیز 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هر سال گوشی ها بهتر و بهتر میشن و مام هر سال بیشتر تو کف گوشی ها میمونیم :)))

  2. ووووووووووووووووووووووووووووووووووو خیییییییییییییییییییییییییلی خوشگله برا خریدش لحظه شماری میکنم زیباترین گشوی سال با یه هوش مصنوعی فوق العاده که انقلابی در صنعت اسمارت فونه آخ قلبم