تلویزیون های QLED سامسونگ

تلویزیون های QLED سامسونگ ؛ پیشتاز تلویزیون های بالارده بازار

امروزه تلویزیون های بالارده ، حکم تخم طلایی بازار تلویزیون را در سراسر جهان دارند و تلویزیون های QLED سامسونگ در این بخش از بازار پیشتازی می‌کنند.

بازار جهانی تلویزیون اکنون بسیار بزرگ شده است. هر ساله تولیدکنندگان مختلف حدود 200 میلیون دستگاه تلویزیون در سراسر جهان تولید می‌کنند. هرچند تلویزیون های بالارده تنها پنج درصد (کمی بیش از 10 میلیون دستگاه) از این حجم تولید را به خود اختصاص می‌دهند اما در عین حال این محصولات نقطه اصلی تمرکز تولیدکنندگان هستند.

به طور مثال وقتی اغلب تولیدکنندگان محصولات خود را در نمایشگاه CES، بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی، معرفی می‌کنند، محصولات رده بالای بازار تلویزیون را برجسته‌تر می‌کنند. اما چرا تولیدکنندگان تلویزیون تا این حد بر سر بخشی کوچک از بازار رقابت می‌کنند؟

تلویزیون های بالارده، تخم طلایی بازار

هرچند تلویزیون های بالارده تنها پنج درصد از فروش جهانی را تشکیل می‌دهند اما برای بسیاری از تولیدکنندگان این محصولات حکم تخم طلایی بازار را دارند زیرا حدود 20 درصد از کل درآمد و 40 درصد از سود کلی را تشکیل می‌دهند. به عبارت دیگر، اگر تولیدکننده‌ای جایگاه خود را در حوزه تلویزیون های بالارده از دست بدهد، به احتمال زیاد کل بازار را از دست خواهد داد.

تلویزیون های QLED سامسونگ

تنها سه سال پیش، اکثر تلویزیون های بالارده بازار با قیمت‌هایی بیش از 1500 دلار عرضه می‌شدند اما امروزه و به دلیل همین رقابت شدید، قیمت‌ها کاهش پیدا کرده و به راحتی می‌توان تلویزیون های بالارده‌ای با قیمت 1200 دلار را هم پیدا کرد. با این وجود هنوز هم تلویزیون های بالارده به صورت میانگین تا دو برابر گران‌تر از اغلب تلویزیون‌های بازار هستند.

پیشتازی تلویزیون های QLED سامسونگ

شرکت سامسونگ الکترونیکس در چند سال گذشته جایگاه خود را به عنوان پیشگام تلویزیون های بالارده تثبیت کرده است. معرفی تلویزیون های QLED سامسونگ در مقام پرچمدار محصولات این برند در این حوزه نیز تاییدی دیگر بر این موقعیت برتر است.

شرکت سامسونگ سال گذشته 47 درصد فروش تلویزیون های با قیمت بالای 1500 و 48 درصد محصولات با قیمت بالای 1200 دلار را به خود اختصاص داد. به عبارت دیگر محصولات این شرکت نماینده نیمی از تلویزیون های بالارده موجود در بازار جهانی هستند.

به علاوه در سه ماهه اول امسال، سامسونگ توانست با فروش تلویزیون های QLED، سهم خود را از بازار تلویزیون‌های بالای 1500 دلار در آمریکا به رکورد 60 درصد برساند که از مجموع سهم تمامی برندهای رقیب بیشتر است.

سامسونگ در بازار اروپا نیز جایگاه تثبیت شده‌ای داشته و توانست سهم خود را به 40 درصد برساند. این شرکت همچنین موفق شد موقعیت خود در مقام تولیدکننده برتر تلویزیون های بالارده در چین، بزرگترین بازار جهان، مستحکم کند. در این بازار از هر ده تلویزیون بالارده‌ای که در سه ماهه اول امسال به فروش رسید، چهار دستگاه ساخت شرکت سامسونگ بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اپل تلویژن که اومد این شرکتا کارشون کساد شد اونوخ همه باز میشن کارگر قطعات تلویژن اپل

    • یکی اینو از برق بکشه…خودشو قربونی کرد واسه کمپانی ای که مصرف کننده رو آدم حساب نمیکنه
      فقط سامسونگ و بس
      من مدل 65M9995 رو به قیمت تقریبی 14 میلیون خریدم و هر کی میاد خونه آه میکشه از این سوپر لوکس زیبا و با کیفیت

  2. در ضمن اولدهای الجی پیشتازن

  3. کیو ال ای دی سامسونگ یک تکنولوژی قدیمی و منسوخ و گول زننده و یک کپی از اولد الجی که حرفی مقابلش نداره ، و گول زدن مردم توسط سامسونگ همونطور که با گوشیهاش مردم رو گول زد ، و دوباره تبلیغ سامسونگ

  4. marg bar samsong dorood bar apple