HP اسلیک بوکهای تاچ اسمارت پاویلیون را معرفي کرد

شرکت اچ پی نیز شروع به معرفی و نشان دادن محصولات جدید خود در رویداد CES 2013 نموده است. از جمله این محصولات Sleekbook جدید این شرکت می باشد، HP Pavilion TouchSmart Sleekbook نام کامل آن است و همانطور که انتظار می رود دارای سیستم عامل ویندوز ۸ مایکروسافت می باشد. این محصول در دو مدل لمسی و غیر لمسی وجود دارد.

HP TouchSmart Sleekbook بقول Kevin Wentzel مدیر بازاریابی فنی HP، مقرون بصرفه ترین نوت بوک لمسی است که معرفی می شود. تجربه هوشمند لمسی در کنار کیبورد و ماوس سنتی یک تجربه بی نظیر در محیط ویندوز ۸ را در اختیار کاربران قرار می دهد.

هر دو مدل Pavilion Sleekbooks دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی full HD می باشند.کیورد آنها دارای صفحه کلید عددی است، ضمن اینکه قابلیت حمل بسیار خوبی هم دارند. در واقع هدف اچ پی از عرضه این محصولات، عرضه نوت بوک های ویندوز ۸ با قیمتی مناسب بوده است، ضمن اینکه این محصولات، دستگاههایی مقاوم، سبک و با بازدهی بالا می باشند. هر دو دستگاه دارای بدنه ظریف و سبک و با کیفیت بالای صفحه نمایش 1366 در 768 هستند . پردازنده های این دو دستگاه AMD Ultrathin A6-4455M با قدرت 2.1 گیگاهرتز تا 2.6 گیگاهرتز و رم 4 گیگابایت  DDR3 با قابلیت افزایش تا حداکثر 8 گیگابایت هستند .

{photo}91/10/18/hp-pavilion{/photo}

از دیگر ویژگی های این دستگاه ها عبارتند از سیستم خنک کننده HP Cool Sense ، سیستم حفاظت هوشمند اچ پی ، در  مدل HP Pavilion Sleekbook ما شاهد دو پورت USB3 و یک پورت USB2 ، یک اتصال HDMI ،یک سوکت RJ-45 و یک جک صوتی است . احتمالا اين محصولات در رنج قيمتي 480 دلار تا 650 دلار مي باشند.

جهت مشاهده کليه اخبار و مقالات مرتبط با نمايشگاه CES به صفحه اختصاصي  گجت نيوز مراجعه کنيد.

منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*