حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9

حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9 دغدغه کاربران را رفع خواهد کرد

سامسونگ از قرار معلوم قصد دارد حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) را تبدیل به یکی از نقاط قوت آن کند. این حسگر مشکلات پیشین را نخواهد داشت.

اگرچه زمان زیادی از عرضه پرچمدار جدید سری نوت نگذشته و به عنوان نمونه، مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی Note 8 در ایران به تازگی برگزار شده است، اما گمانه‌زنی و انتشار اخبار پیرامون پرچمدار سال 2018 این سری آغاز شده است. بر اساس جدیدترین اخبار، در حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9 ، مشکلی که در حال حاضر نه تنها کاربران گلکسی نوت 8، بلکه کاربران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را نیز آزار می‌دهد، رفع خواهد شد.

سامسونگ همراه با رونمایی پرچمداران جدید سری S نمایشگر Infinity Display را نیز معرفی کرد و در ادامه، آن را در گلکسی نوت 8 نیز به کار برد. شرکت به خاطر این صفحه نمایش مجبور شد برای اولین مرتبه، حسگر اثر انگشت را به پنل پشتی منتقل کند. عده‌ای از کاربران از محل قرارگیری این سد امنیتی گله دارند. مشکل برای کاربران گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8، به خاطر داشتن بدنه‌ای کشیده و داشتن قدی بلند، به مراتب جدی‌تر است.

حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9

اما مینگ-چی کو به عنوان چهره‌ای مشهور در دنیای موبایل، چند روز قبل اعلام کرد به عقیده وی، گوشی‌سازان اندرویدی بعد از معرفی فیس آیدی همراه با رونمایی آیفون ایکس، به جای حسگر اثر انگشت نوری بر روی فناوری تشخیص چهره سه بعدی متمرکز شده‌اند. حسگر اثر انگشت نوری تکنولوژی است که در آن، این سد امنیتی به صورت یکپارچه در درون نمایشگر جاسازی می‌شود.

حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9

حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9 با نمایشگر آن ادغام می‌شود

آقای مینگ-چی کو معتقد است با وجود این تغییر در خط مشی گوشی‌سازان اندرویدی، سامسونگ این فناوری را در حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9 به کار خواهد برد. تعداد زیادی از پیش‌بینی‌های مینگ-چی کو تاکنون تبدیل به واقعیت شده‌اند. به عنوان نمونه وی هشت ماه پیش اعلام کرد دوربین سلفی آیفون 8 انقلابی خواهد بود. اکنون می‌بینیم اپل فناوری حیرت‌آور فیس آیدی را در بهترین آیفون خود تا به امروز به کار برده است. استفاده از حسگر اثر انگشت نوری پیش از این در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس پیش‌بینی شده بود. بعدها انتظار می‌رفت در یکی از آیفون‌های جدید برای اولین دفعه شاهد استفاده از آن باشیم. اکنون بر اساس گفته‌های مینگ-چی کو، حسگر اثر انگشت سامسونگ گلکسی نوت 9 در صفحه نمایش آن جاسازی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*