تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام

تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام ابتدا تماما در اختیار سامسونگ قرار می‌گیرد!

طبق اخبار جدید، سامسونگ برای ساخت گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9)، نخستین سری تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام را در اختیار خود خواهد گرفت.

حدود دو ماه قبل طی انتشار خبری مهم عنوان کردیم به احتمال زیاد، نخستین سری تراشه اسنپدراگون 845 سهم گلکسی اس 9 سامسونگ خواهد شد. اکنون با گذشت زمان، احتمال به حقیقت پیوستن این موضوع بسیار بیشتر شده است. غول کره‌ای، در سال جاری میلادی نیز به منظور تامین تراشه‌های مورد نیاز برای نسخه مخصوص آمریکای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، قرارداد یکسانی با کوالکام داشت.

سامسونگ تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام را تولید کرد و نخستین سری آن را برای خود نگه داشت. به همین دلیل تا مدت‌ها بعد عرضه از پرچمداران جدید سری S این شرکت، خبری از سایر پرچمداران اندرویدی مجهز به اسنپدراگون 835 نبود. خیلی از شرکت‌ها مجبور شدند به منظور تامین تراشه مورد نیاز برای خط تولید پرچمداران خود مدت زمان بیشتری صبر کنند.

تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام

اولین سری تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام در گلکسی اس 9 به کار می‌رود

حال به نظر می‌رسد احتمال تکرار این داستان برای تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نیز بسیار بالاست. کوالکام ممکن است باز هم برای ساخت برترین تراشه موبایل سال 2018 به سامسونگ روی بیاورد. اگر این اتفاق باز هم رخ بدهد، سامسونگ نخستین سری را برای پرچمدار آتی خودش نگه خواهد داشت. پس عرضه سایر برترین پرچمداران سال آتی به تاخیر می‌افتد.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی پیرامون تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام در دسترس نیست و تنها بر اساس برخی اطلاعات فاش شده می‌توان درباره آن نظر داد. پیش‌بینی می‌شود بهبودهای زیادی در این چیپست موبایل در مقایسه با نسل قبلی صورت بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*