گوشی وان پلاس 5 تی

گوشی وان پلاس 5 تی با نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه در راه است

بعد از گذشت چهار ماه از عرضه وان پلاس 5، به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد عرضه گوشی وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) با نمایشگر بی حاشیه خواهیم بود.

در گذشته نیز وان پلاس 3 تی با فاصله‌ای پنج ماهه از گوشی وان پلاس 3، روانه بازار شده بود. در این صورت، انتشار چنین خبری چندان هم عجیب نیست.

متاسفانه فعلا اطلاعات چندانی در رابطه با گوشی وان پلاس 5 تی در دست نیست و ما تنها می‌دانیم این موبایل جدید به نمایشگری 6.0 اینچی با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 تجهیز خواهد شد. اگرچه تصویر لو رفته نیز وضوح بالایی ندارد، اما اقتباس سازندگان از طراحی گوشی های سری گلکسی اس 8 را نمی‌توان انکار کرد. حاشیه‌های صفحه نمایش در چهار به حداقل رسیده و حتی بخش‌های کناری نیز به صورت خمیده طراحی شده است. هرچند، منحنی بودن صفحه نمایش هم‌چنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مورد دیگر، شباهت بسیار بالای این تصویر به رندر مربوط به گوشی اوپو F5 است. اما منبع ناشناس Gizmochina می‌گوید ظاهر گوشی جدید وان پلاس نیز به همین صورت خواهد بود.

در حال حاضر، وان پلاس 5 از به‌روزترین سخت افزار موجود بهره برده و چیزی از دیگر پرچمداران اندرویدی کم ندارد. به همین دلیل، تغییرات احتمالی سایر ویژگی‌ها و یا مشخصات این گوشی می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*