مشخصات آنر 7 ایکس پیش از رونمایی رسمی لو رفت؛ نمایش 18:9 و قیمت مناسب

مشخصات آنر 7 ایکس پیش از رونمایی رسمی لو رفت؛ نمایشگر 18:9 و قیمت مناسب

در حالی که تنها دو روز تا معرفی گوشی جدید هواوی آنر باقی مانده، مشخصات آنر 7 ایکس (Honor 7X) منتشر شده است. در ادامه، قیمت و زمان عرضه آن را مشاهده کنید.

هواوی آنر 7 ایکس جدیدترین گوشی مقرون به صرفه هواوی تحت برند آنر است که همانند بیشتر محصولات این برند چینی، مشخصاتی خوب و قیمتی مناسب دارد. به تازگی، مشخصات آنر 7 ایکس در وب‌سایت TENAA و بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده که خبر از گوشی هوشمندی دیگر با ارزش خرید نسبتا بالا می‌دهد.

مشخصات آنر 7 ایکس

گوشی جدید آنر به صفحه نمایشی 6 اینچی مجهز شده که کمی بزرگتر از نمایشگر 5.5 اینچی مدل قبل از آن، یعنی آنر 6 ایکس است. این افزایش سایز نمایشگر به دلیل استفاده از پنلی با نسبت تصویر 18 به 9 به وجود آمده که از نظر زیبایی ظاهری، تفاوت چشمگیری با صفحه نمایش 16:9 نسل قبل از خود دارد. استفاده از این نسبت تصویر جدید، باعث شده تا آنر 7X باریک‌تر از آنر 6 ایکس طراحی شده و خوش‌دست‌تر نیز باشد. در جدول زیر، جزییات بیشتری از مشخصات آنر 7 ایکس را مشاهده می‌کنید.

مشخصات آنر 7 ایکس
سیستم عاملاندروید 7.0 نوقا
صفحه نمایش5.93 اینچ، 2160 در 1080 پیکسل، نسبت تصویر 18:9
ابعاد156.5 در 75.3 در 7.6 میلی‌متر، وزن 165 گرم
تراشهکایرین 659 با 4 گیگابایت رم
دوربیندوربین اصلی دوگانه با لنزهای 16 و 2 مگاپیکسل، دوربین سلفی با لنز 8 مگاپیکسل
حافظه64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD
باتری3240 میلی‌آمپر ساعت
امکانات ویژهصفحه نمایش 18:9، رده اقتصادی، سنسور اثر انگشت در قاب پشتی

انتظار می‌رود اسمارت فون اقتصادی هواوی آنر در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی روانه بازار شود؛ رنگ‌هایی که در کنار طراحی قاب عقب و خطوط آنتن آن، یادآور آیفون 6 اپل است. همچنین، آنر 7 ایکس قرار است رابط کاربری EMUI را با بهره‌گیری از قابلیت‌های روان نرم‌افزاری محصولات هواوی و آنر، در کنار قابلیت سفارشی‌سازی و تفاوت‌های عمده با اندروید خالص، اجرا کند.

زمان عرضه و قیمت آنر 7 ایکس

اگرچه آنر 7 ایکس در ابتدا در کشور چین عرضه می‌شود، اما سایر کاربران در دیگر کشورها نیز به زودی پس از معرفی، به آن دسترسی خواهند داشت. قیمت مدل پایه این گوشی اقتصادی در بازار آسیا 270 دلار خواهد بود در حالی که نسخه‌ای از آن با 4 گیگابایت رم، معادل 315 دلار برچسب قیمت خواهد خورد.

بر اساس نتایج تست‌های بنچمارک گیک‌بنچ، امتیاز آنر 7 ایکس در بخش تک هسته‌ای، 909 بوده در حالی که این رقم برای تست چندهسته‌ای آن، 3159 برآورد شده است. بر این اساس، آنر 7 ایکس را می‌توان در زمره گوشی های میان‌رده رتبه‌بندی کرد. با توجه به شایعات اخیر، پردازنده این گوشی کایرین 659 خواهد بود که نسخه ارتقایافته کایرین 658، به کار رفته در هواوی میت 10 لایت و هواوی نوا Youth است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اندروید 7 ارزش خرید نداره.