بهترین قاب های آیفون 10

بهترین قاب های آیفون 10 ؛ معرفی بهترین کاورها و محافظ‌های آیفون ایکس اپل

با توجه به قیمت بالای پرچمدار جدید اپل، بهتر است از همین حالا با بهترین قاب های آیفون 10 (Apple iPhone 10) آشنا شوید تا ایمنی گوشی گران‌قیمت شما به حداکثر رسد.

اگرچه این تلفن هوشمند در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و از مواد مستحکم نیز ساخته شده است، اما حادثه می‌تواند در یک لحظه، خسارتی جبران‌ناپذیر به گوشی هزار دلاری شما وارد کند. در حالت کلی نیز گوشی هایی با نمایشگر کم حاشیه، ظرافت بالاتری نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار دارند.

محبوبیت زیاد گوشی های اپل سبب شده تا بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه طراحی لوازم جانبی، جدیدترین ساخته‌های خود برای این گوشی های هوشمند را معرفی کنند. در نتیجه، انتخاب گزینه بهتر، سخت خواهد بود.

به همین بهانه، در ادامه به معرفی بهترین قاب های آیفون 10 پرداخته و مناسب‌ترین گزینه‌های موجود را بررسی خواهیم کرد.

بهترین قاب های آیفون 10

Speck CandyShell Case

قیمت: 29.95 دلار

بهترین قاب های آیفون 10

لیست بهترین قاب های آیفون 10 را با محصولی از “Speck” آغاز می‌کنیم؛ شرکتی که بسیاری از کاربران آن را با ساخته‌های باکیفیت و طراحی منحصر به فرد می‌شناسند. قاب‌های تولید شده توسط “Speck” ظاهر زیبا و رنگارنگی دارند؛ اما این موضوع به معنی عدم توانایی آنها در محافظت از گوشی شما نیست. “CandyShell Case” از جمله محصولاتی‌ست که به واسطه استاندارد 810G، از آیفون گران‌قیمت شما در برابر سقوط محاقظت خواهد کرد.

علاوه بر این، به واسطه طراحی خاص و دولایه لاستیک این قاب، شانس سر خوردن و افتادن گوشی از دست به حداقل رسیده و ضربات احتمالی به گوشی نیز تا حد ممکن جذب خواهند شد.

Caseology Parallax Series Case

قیمت: 13.99 دلار

بهترین قاب های آیفون 10

اگر به دنبال خرید کاوری ارزان‌قیمت برای آیفون هزار دلاری خود هستید، سری قاب‌های محافظ “Parallax” شرکت “Caseology” انتخاب مناسبی خواهند بود. این قاب محافظ با طراحی دولایه، از ترکیب پلی کربنات و پلی یورتان ترموپلاستیک ساخته شده و ایمنی دستگاه در برابر ضربات مختلف را تضمین خواهد کرد. شکل ظاهری مناسب نیز سبب شده تا ما آن را یکی از ارزان‌ترین و بهترین قاب های آیفون 10 بنامیم.

ZeroLemon Slim Juicer Extended Battery Case

قیمت: 39.99 دلار

بهترین قاب های آیفون 10

محصول پیش رو، نیازهای روزمره کاربران را برطرف کرده و گزینه‌ای مناسب برای ایمن نگه داشتن دستگاه خواهد بود. با این حال نباید همانند محصولات مشابه، انتظار مقاومت بسیار بالایی را داشته باشید. اما علت قیمت 39 دلاری آن چیست؟

هدف از طراحی محصول پیش رو فراتر از محافظت از گوشی بوده و همراه با یک باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا هیچ‌گاه نگران خاموش شدن گوشی خود نباشید. این در حالی‌ست که آیفون ایکس به یک باتری 2716 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است. در نتیجه، با خرید قاب شرکت ZeroLemon Slim Juicer، ظرفیت باتری دستگاه به بیش از دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

Anker KARAPAX Shield Case

قیمت: 11.99 دلار

بهترین قاب های آیفون 10

“Anker KARAPAX Shield” با طراحی تک‌لایه ساخته شده و این یعنی ضخامت آن در مقایسه با محصولات دیگر، کمتر است. اگرچه ما با یک کاور بسیار مقاوم رو به رو نیستیم، اما ظاهر این محصول جدید با بافت فیبر کربن، جلوه‌ای خاصی به گوشی شما خواهد بخشید. به علاوه، از آنجایی که محصول جدید Anker KARAPAX Shield با استفاده از پلی یورتان ترموپلاستیک ساخته شده، خاصیت ضدلغزندگی و کاهش شانس سر خوردن دستگاه باعث خواهد شد تا ما با یکی از بهترین قاب های آیفون 10 رو به رو باشیم.

Spigen Rugged Armor Case

قیمت: 12.99 دلار

بهترین قاب های آیفون 10

محصول پیش رو یکی دیگر از بهترین قاب های آیفون 10 است که با قیمتی پایین، مقاومت حداکثری از گوشی شما را تضمین می‌کند. قاب محافظ شرکت اسپیگن با قیمت تنها 12.99 دلار، به صورت تک‌لایه و از جنس پلی یورتان ترموپلاستیک بوده و به گفته سازندگان، در تولید آن از فناوری “air cushion” نیز استفاده شده است.

در حقیقت، این طراحی سبب شده تا با وجود تنها یک لایه و بدون استفاده از مواد مختلف، جذب ضربه‌ها امکان‌پذیر باشد. ما نمی‌دانیم که محصول پیش رو در دسته‌بندی قاب‌های مقاوم و زمخت قرار می‌گیرد یا نه؛ اما توانایی آن در محافظت از گوشی بسیار بالاست.

Spigen Tough Armor Case

قیمت: 15.99 دلار

بهترین قاب های آیفون 10

اگر به دنبال قاب محافظی هستید که با قیمتی پایین، از گوشی شما در برابر عناصر بیرونی به خوبی محافظت کند، اسپیگن یک پیشنهاد دیگر نیز دارد.

محصولات سری “Tough Armor” با طراحی دولایه، از ترکیب پلی یورتان ترموپلاستیک و پلی کربنات ساخته شده‌‌اند نا مقاومت به بالاترین حد ممکن برسد. همچنین به واسطه لبه‌های برآمده، خسارت به صفحه نمایش یا دوربین تا حد ممکن کاهش پیدا خواهد کرد.

به این موارد، تکنولوژی “air cushion” و استاندارد نظامی MIL-STD 810G-516.6 را نیز اضافه کنید تا با محصولی منحصر به فرد و در عین حال ارزان رو به رو باشیم.

خوشبختانه مهندسان اسپیگن، استند قدیمی کاورهای خود را نیز در این محصول جدید قرار داده‌اند تا تماشای ویدیویی در حالتی جذاب امکان‌پذیر باشد.

TOZO PP Ultra Thin Case

قیمت: 8.99 دلار

بهترین قاب های آیفون 10

شاید برخی افراد، ایمنی دستگاه را اولیت قرار داده و هنگام خرید قاب‌ های محافظ زمخت و یا بزرگ، تغییر شکل ظاهری برای‌شان مهم نباشد. اما بسیاری از کاربران نظر متفاوتی داشته و به دنبال کاوری هستند که علاوه بر حفظ شکل ظاهری، ایمنی را در سطحی قابل قبول ارائه دهد. اگر شما نیز چنین فکر می‌کنید، قاب محافظ TOZO PP Ultra Thin بهترین گزینه خواهد بود.

ایده اصلی توسعه این قاب، ساخت محصولی مقاوم و در عین حال ظریف بوده تا مقاومت در برابر مواردی همچون خط و خش به حداقل رسد. TOZO PP Ultra Thin تنها 0.35 میلی‌متر ضخامت داشته و به صورت نیمه‌شفاف طراحی شده تا بتوانید از طراحی زیبا و شکل ظاهری گوشی خود نیز لذت ببرید.

Ringke Onyx Case

قیمت: 7.99 دلار

بهترین قاب های آیفون 10

“Ringke Onyx” ارزان‌ترین قاب محافظ در این لیست است که قیمت 7.99 دلاری آن نباید شما را گمراه کند. در حقیقت، به واسطه استاندارد MIL-STD 810G – 516.6 مقاومت گوشی شما تا حد قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

سازندگان در ساخت Onyx از پلی یورتان ترموپلاستیک انعطاف‌پذیر استفاده کرده‌اند تا در عین انعطاف بالاتر، شانس سر خوردن نیز کمتر شود. استفاده از لایه محافظ برای گوشه‌ها و لبه‌های دستگاه، خیال کاربران از ایمنی را راحت خواهد کرد.

در این مقاله، ما تلاش کردیم برخی از بهترین قاب های آیفون 10 که هم‌اکنون امکان خرید آنها وجود دارد را معرفی کنیم. اما اپل برای گوشی های جدید خود، قاب‌ها و کاورهایی اختصاصی را نیز در نظر گرفته که با ظاهری شکیل‌تر و البته قیمتی بالاتر به فروش می‌رسند. اگر از طرفداران محصولات ظریف‌تر هستید، بد نیست نگاهی به لینک زیر نیز داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*