HP با مانيتور هاي جديد خود به CES 2013 مي آيد

امروز در CES خبرهای زیادی است و چه خوب است تا خبری هم درباره HP داشته باشیم. این شرکت ۵ سری جدید مانیتور خود را معرفی نمود که این سری های جدید از نوع LED ، IPS و ProDisplay خواهند بود. اگر دوست دارید درباره این سری های جدید بیشتر بدانید در ادامه مطلب با گجت نيوز همراه باشيد .

از میان مدل های جدید به سراغ بزرگترین سری آنها خواهیم رفت. سری Envy با ۲۷ اینچ سایز. این مدل بسیار زیبا از پنل IPS LCD بهره می برد که بسیار هم باریک و جذاب می باشد. برای محافظت از آن با یک پوشش شیشه ای بسیار محکم از لبه تا لبه پوشانیده شده است. از دیگر مشخصه های آن می توان به اسپیکرهای Beats Audio و رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰p اشاره کرد. سری Envy 27 اینچی از ۳ فوریه با حدود قیمت ۴۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

حالا که در مورد IPS display صخبت می کنیم بد نیست تا مدل های جدید HP Pavilion را هم معرفی کنیم. این مدل از ۴ سایز ۲۲ اینچی ، ۲۳ اینچی ، ۲۵ اینچی و ۲۷ اینچی تشکیل شده و بر روی صفحه آنها محافظ شیشه ای مانند مدل بالا قرار ندارد. یک طراحی باریک و زیبا که از تکنولوژی blade این شرکت بهره می برد. رزولوشن همگی آنها ۱۹۲۰*۱۰۸۰ خواهد بود. درگاه ارتباطی آنها VGA ، DVI-D و HDMI است. همچنین یک مدل کوچکتر ۲۰ اینچی نیز وجود خواهد داشت که رزولوشن ۱۶۰۰*۹۰۰ پیکسلی دارد و درگاه ارتباطی آن VGA خواهد بود. پنل های IPS یک زاویه دید ۱۷۸ درجه را در اختیارتان قرار می دهد که رنگها در آن واقعا خیره کننده می باشد. این سری جدید Pavilion xi شروع قیمتی ۱۲۹ دلاری برای مدل ۲۰ اینچی را دارد و تا ۳۹۹ دلار برای مدل ۲۷ اینچی بالا می رود. شما می توانید از اواخر ماه ژانویه (همین ماه) به تهیه آنها اقدام نمایید.

{photo}91/10/18/hp-monitor{/photo}

مدل بعدی مانیتورهای شرکت اچ پی ، U160 می باشد. یک مانیتور ۱۵.۶ اینچی LED که از تکنولوژی نور بک لایت در آن استفاده شده است. یک طراحی منحصر بفرد که هم قابلیت ایستادن را دارد و می توان به راحتی آن را جا به جا نمود. یک انتخاب خوب برای کسانی که نیاز دارند دائما جا به جا شوند. وزن آن فقط ۳.۴ پوند می باشد و ضخامتی ۱.۰۲ اینچی را خواهد داشت. تقربیا یک انتخاب خوب برای همه خواهد بود. این مدل قیمتی ۱۷۹ دلاری را دارد و از اواخر همین ماه در دسترس قرار می گیرد.

مدل بعدی HP x2401 خواهد بود. یک مانیتور ۲۴ اینچی که از تکنولوژی نور بک لایت استفاده می کند. (تصویرش را در زیر خواهید دید.) این یک مدل دیگر از LED مانیتور های این شرکت می باشد که در آن Beats Audio خودنمایی خواهد کرد. از آنجایی که این IPS نمی باشد پس می توان گفت که قیمتی کمتر دارد. از مشخصات X2401 می توان به یک پنل MVA و زاویه دید ۱۷۸ درجه و نمایش رنگ سیاه با درجه عالی نام برد. رزولوشن آن ۱۹۲۰*۱۰۸۰p و کنتراست ۵۰۰۰:۱ خواهد بود. بدنه آن از جنس آلومینیوم بوده ولی تا نوامبر در دسترس نخواهد بود. قیمت آن ۲۴۹ دلار تعیین گردیده است.

و در نهایت مدل آخر که مطمئنا بی ارزشترین نخواهد بود HP ProDisplay LED می باشد که باز از تکنولوژی نور بک لایت بهره می برد. اینها مدل های سنتی تری بشمار می آیند و در سایز های ۱۸.۵ اینچی ، ۲۰ اینچی و ۲۱.۵ اینچی وجود خواهند داشت. نام آنها به ترتیب P191 18.5-inch ، P201 20-inch ، P201m 20-inch و P221 21.5-inch می باشد. این سری دارای روشنایی ۲۵۰ نیت (brightness 250 nits) و کنتراست ۱۰۰۰:۱ و زمان واکنش ۵ میلی ثانیه می باشند. از آنجایی که آنها IPS نیستند زاویه دید آنها فقط ۱۶۰/۱۷۰ درجه خواهد بود. قیمت آنها از ۱۲۹ دلار تا ۱۷۹ دلار با توجه به سایز متغیر می باشد.

آیا این مانیتور های جدید HP شما را هیجان زده کرده است؟ آیا با توجه با کارایی و کیفیت آنها قیمتشان را مناسب می دانید؟


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*