تصاویری از اجرای اندروید 8 اوریو در هواوی میت 9 منتشر شد؛ عرضه به زودی

تصاویری از اجرای اندروید 8 اوریو در هواوی میت 9 منتشر شد؛ عرضه به زودی

به تازگی اسکرین‌شات‌هایی از پرچمدار سال گذشته هواوی منتشر شده که اجرای اندروید 8 اوریو در هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) را نشان می‌دهند.

اگرچه پیش از این، مقدمات لازم جهت عرضه آپدیت اندروید 8 در هواوی میت 9 انجام شده، اما نخستین اسمارت فون این کمپانی چینی که با جدیدترین نسخه اندروید به بازار وارد خواهد شد، هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) است؛ گوشی پرچمداری که در تاریخ 24 مهر معرفی می‌شود. اما خبر خوب برای علاقه‌مندان به هواوی و آنر این است که به جز گوشی میت 9 و میت 10 ، چند محصول دیگر هواوی نیز طعم اندروید 8 اوریو را خواهند چشید.

با انتشار اسکرین‌شات‌هایی از اجرای اندروید 8 اوریو در هواوی میت 9 و آپدیت این گوشی در هفته‌های پیش رو، کاربران قادر خواهند بود تا از قابلیت‌ها و امکانات این نسخه از سیستم عامل محبوب گوگل در کنار آپدیت رابط کاربری EMUI 6 بهره ببرند.

تصاویری از اجرای اندروید 8 اوریو در هواوی میت 9 منتشر شد؛ عرضه به زودی

اندروید 8 اوریو در هواوی میت 9 چه امکاناتی به دنبال دارد؟

امکان انتخاب وضوح تصویر (720 یا 1080 پیکسل) و اضافه‌شدن دکمه‌ای جهت مخفی‌کردن نوار ناوبری (navigation bar) از دیگر امکاناتی‌ست که با اجرای اندروید 8 اوریو در هواوی میت 9 به این گوشی هوشمند اضافه خواهد شد. کاربر می‌تواند با ژست حرکتی رو به بالا، نوار ناوبری را مجددا به نمایش درآورد.

از دیگر امکاناتی که به موبایل هواوی افزوده می‌شود، قابلیت تصویر در تصویر اندروید 8 به همراه بهبود محدودیت‌های پس‌زمینه اپلیکیشن‌ها و دسته‌بندی بهتر نوتیفیکیشن‌هاست. همچنین، امکانی تحت عنوان داک ناوبری در آپدیت اندروید 8 برای هواوی میت 9 اضافه خواهد شد و مخصوص کسانی‌ست که کار با نوار ناوبری برای آنها خسته‌کننده شده است. در این حالت، دکمه‌ای شناور و قابل جابه‌جایی ظاهر می‌شود که جایگزین نوار ناوبری شده و می‌تواند به وسیله ژست‌های حرکتی کاربر، مانند حرکت به بالا جهت رفتن به منوی اصلی، حرکت به راست جهت رفتن به منوی اپلیکیشن‌های اخیر و لمس دکمه جهت بازگشت به منوی قبل، کنترل شود.

آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی میت 9 به همراه آپدیت رابط کاربری این گوشی به EMUI 6 در هفته‌های پیش رو منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*