آخرالزمان زامبی ها

در صورت وقوع آخرالزمان زامبی ها چگونه خود را زنده نگه داریم؟!

بگذارید کمی فانتزی‌گرا باشیم! اگر زمانی آخرالزمان زامبی ها اتفاق بیافتد، چگونه و با استفاده از چه راه‌کارهایی می‌توانیم خود را زنده نگه داریم؟

آخرالزمان زامبی ها یکی از کابوس‌های وحشتناکی است که فردی می‌تواند ببیند. تصور کردن این موضوع که گروهی عظیم از جسدهای پوسیده شده به یک‌باره سر از خاک بیرون آورند و در محیط زندگی شما پرسه بزنند، هر کسی را وحشت‌زده می‌کند. آخرالزمان زامبی ها در فیلم‌های زیادی به تصویر کشیده شده و همین موضوع، تصور شرایط را اندکی آسان کرده است. بدیهی است که برای مقابله با آن‌ها باید ابتدا بدانیم که با چه نوع زامبی طرف هستیم و این‌که آن افراد چگونه آلوده شده‌اند.

این‌که شما به وقوع آخرالزمان زامبی ها باور دارید یا خیر، دلیل نمی‌شود که این موضوع برای شما بی‌اهمیت باشد. شاید بهتر است که حتی اگر وقوع آخرالزمان زامبی ها را باور ندارید، برای یک لحظه آن را تصور کنید؛ فضای ترسناکی است، نه؟! خب نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا با ارائه راه‌کارهایی جالب، شما را گزند زامبی‌ها در امان نگه داریم.

در صورت وقوع آخرالزمان زامبی ها این امکان وجود دارد که هیچ کس زنده باقی نماند و همه افراد آلوده شوند. اگر اهل سینما باشید، قطعا می‌دانید که تاکنون فیلم‌ها و سریال‌های بی‌شماری به بحث زامبی‌ها پرداخته‌اند و در آن‌ها دیده‌ایم که هیچ کس -نه من، نه شما و نه حتی دوستان و فامیل‌هایتان- در مقابل این فاجعه بزرگ در امان نیستند.

با این حال با بهره‌گیری از چندین راه‌کار، می‌توانید شانس زنده ماندن خود را در آخرالزمان زامبی ها افزایش دهید.

به سمت تپه‌ها فرار کنید

برای زنده ماندن از دست زامبی‌ها، می‌توانید از همان روش‌هایی که پیش‌تر انسان‌ها برای بقا در هنگام جنگ با یکدیگر به کار برده‌اند، استفاده کنید. از جمله‌ی این روش‌ها می‌توان به فرار کردن به سمت مکان‌های مرتفع اشاره کرد. با توجه به شناختی که از زامبی‌ها داریم، می‌دانیم که جنگ با آن‌ها قرار نیست کوتاه‌مدت باشد. به همین دلیل، عاقلانه‌ترین کار، رفتن به خانه‌های موجود بر روی تپه‌های بلند است تا در آن‌جا بتوانید به خوبی بر شرایط تسلط داشته باشید.

اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید خانه‌های متروکه را بر روی تپه‌ها پیدا کنید، در غیر این‌صورت باید خودتان دست به کار شوید و پناهگاهی امن بسازید. به هر حال داشتن یک قلمرو امن کاری بسیار ضروری است و نباید این موضوع را فراموش کنید. ساختن مکانی امن شما را نه‌تنها از دست زامبی‌ها، بلکه از دست دیگر بازماندگان -که در مواقعی ممکن است خطرناک‌تر از زامبی‌ها باشند- نیز در امان نگه می‌دارد.

به جنگل پناه ببرید

برای دور ماندن از مشکلات و دردسرها، می‌توانید به درون جنگل فرار کنید. هرچه جنگل بزرگ‌تر و تاریک‌تر باشد، بهتر است؛ چرا که احتمال پیدا شدن شما توسط زامبی‌ها و حتی بازماندگان دیگر کاهش می‌یابد. اما پناه بردن به جنگل‌ها در آخرالزمان زامبی ها یک مشکل بزرگ برای‌تان ایجاد می‌کند و آن، هم‌خانه شدن با حیوانات وحشی گوشت‌خوار مثل خرس‌ها است.

بزرگ‌ترین مشکل در مورد پناه بردن به جنگل‌ها، سخت بودن حفاظت از منابع غذایی است. هر چقدر هم با خود غذا ببرید، سرانجام روزی تمام خواهند شد و شما برای زنده ماندن مجبور هستید دوباره به شهر بازگردید و ریسک دیده شدن توسط بقیه و لو رفتن مکان زندگی‌تان را به جان بخرید. بهترین راه این است که خودتان را با زندگی در جنگل تطبیق دهید و حضور در شهرها را فراموش کنید. در این زمینه حتما به تماشای مستندهایی که بیر گریلز ساخته است بنشینید.

به دوران قرون وسطی بازگردید!

با پیدا کردن نوعی قلعه و ماندن در آن، می‌توانید طعم زندگی در قرون وسطی را بچشید. ساختن قلعه توسط افراد ثروتمند و قدرتمند در دوران قرون وسطی دلیل مهمی داشته است. ساختمان‌های بزرگ می‌توانند به خوبی افراد را از خطر حمله دشمنان در امان نگه دارند.

گرچه موضوع مورد بحث ما، ساختن یک قلعه نیست، اما شما می‌توانید با الهام‌گیری از قلعه‌های قرون وسطی، چیزی شبیه به آن‌ها را در ابعادی کوچک‌تر برای خود بسازید و از خطرات احتمالی در امان باشید. در ساختن چنین پناه‌گاهی، باید حتما از دیوارهای قطور و بلند استفاده کنید و پشت‌بام را طوری بسازید که به راحتی به آن دسترسی داشته و بتوانید در آن‌جا به پایین تیر اندازی کنید.

باید تونلی مخفی نیز بسازید تا بتوانید در مواقع بحرانی فرار کرده و جان خود را نجات دهید.

همیشه آماده‌ی جنگ باشید

می‌توانید به جای فکر کردن به ساخت پناهگاه امن و آمادگی برای حمله دشمن، خودتان پیش‌قدم شوید و با تهیه کردن تجهیزات مناسب، به جنگ با دشمنان در آخزالزمان زامبی ها بروید. به یاد داشته باشید که زامبی‌ها فقط به دنبال کشتن هستند. یعنی با از بین بردن تعداد زیادی از آن‌ها، انتظار نداشته باشید که عقب‌نشینی کنند. در ضمن، کشتن آن‌ها نیز به هیچ وجه نمی‌تواند کار ساده‌ای باشد.

برای این‌که به طور مداوم در حرکت باشید، به یک وسیله نقلیه نیاز پیدا خواهید کرد؛ وسیله نقلیه‌ای که هم سریع باشد و هم بتواند در مقابل گروه‌های عظیم زامبی‌ها مقاومت کند. یک تانک بهترین گزینه ممکن است، اما مشکل این است که نمی‌توان آن را به سادگی پیدا کرد. ماشین‌هایی مثل Range Rover و هامر نیز می‌توانند گزینه‌های بسیار خوبی باشند. تا یادمان نرفته یک چیز دیگر را نیز بگوییم. شما علاوه بر ماشین، به اسلحه، آیتم‌های جنگی و صد البته مقدار زیادی شانس هم احتیاج پیدا خواهید کرد!

آخرالزمان زامبی ها را جدی بگیرید!

در صورت رخداد چنین واقعه‌ای باید حواس‌تان حسابی جمع باشد. این مقاله را چندین بار بخوانید، از آن پرینت بگیرید و برای دوستان و اقوام‌تان از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید. این تنها راه برای حفاظت از خودتان و افرادی است که برای‌تان اهمیت دارند.

شما چه راه‌کارهایی برای زنده ماندن از دست زامبی‌ها می‌دانید؟ آن‌ها را با دیگر خوانندگان گجت نیوز در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

47 دیدگاه

  1. بنظرم نیسان صندوق دار بهتر از همشون هم آدم توش جا میشه هم زامبی بخورن بهشون پک و پوزشون با خاک یکسان میشه خب حالا گیریم ما رفتیم تو قشم و اونجا رو پاکسازی کردیم سلاحمون کجا بود تازه از کدوم رادار استفاده کنیم؟؟؟
    اینا رو ب من بگید بعدشم تازه شاید ۱۰ ۲۰ تا زامبی رو یادمون رفت بکشیم اون وقت دوباره همه چیز برمیگرده به حالت عادی…فرقی هم نمی کنه آخرش مث خر تو بازی zombes vs planetes سقط میشیم

  2. یکی از فانتزیام همینه من زنده بمونم و چندتا دختر😂

  3. به نظر من واقعا واقعی و وقتی که اخر الزمان بشه زامبی ها میان ولی نمیدونم کی ولی هر چه زودتر این اتفاق بیفته خیلی خوبه زندگی بهتری داری
    هرکس میدونه که کی زامبی ها یا اخر الزمان میشه پاسخ بده

  4. مطلب خوبی بود.یه نکته اینکه باید هر جا میرید یه یار داشته باشید بیاد کمکتون.
    اینم یه ویدیو تو یوتیوب دربارهی کمک های اولیه ی زامبی
    https://www.youtube.com/watch?v=onjM8qFWH38

  5. طبیعت خیلی باهوشه زامبی ها کسایی رو مورد حمله قرار میدن ک براشون ارزش داشته باشه و بتونه ویرسو سریع تر انتقال بده پس چرا باید ی فرد سرطانی یا کسی ک نقص عضو داره رو مورد حمله قرار بدن

  6. قابل توجه اون دسته از دوتاتی ک میگن چرت و پرته
    اگه چرت و پرت بود وزیر دفاع امریکا راجبش توضیح نمیداد
    باور نمیکنی توی گوگل کلمه ی conop8888رو سرچ کن بعدش ترجمه کن بخون

  7. بنظرم اگه ادم اهل فیلمای تخیلی و افکار فانتزی و تخیلی باشه خیلی موضوع جالبی براش میشه که بتونه باهاش وقت بگذرونه
    اگه هم بخوایم تخیل کنیم ک ممکنه همچین چیزی بعدها بوجود بیاد میتونیم از قبل مواد و تجهیزاتی ک میتونیم در دسترس داشته باشیم و لازمه رو کنارمون داشته باشیم و امادگی مبارزه و روحیه مبارزه طلبانه رو بدست بیاریم😊

  8. بنظرم من خعلیییی جالبه بشه خودتیو خدات تنها هر غلطی بخای میکنی میری بیرون توشهر هیچکی نیسش هرجورعشقته زندگی میکنی ..

  9. غرب عاشق اینکه اسلام و امام مسلمین رو محو ونابود کنه زامبی ها هم جز قوه تخیله و چرت چیز دیگری نیست.دشمن اسلام بداند کور شود، بحول و قوه الهی این چرخه نظام اسلامی می چرخد و پیروز می گردد(اللهم عجل لولیک الفرج )
    رجعت چیست؟
    رجعت به این معناست که ق از قیام قیامت و بعد از ظهور امام زمان(علیه السلام) گروهی از کسانی که از دنیا رفتند یعنی مرده اند به دنیا برمی گردند و در دنیا مدت دیگری زندگی می کنند و دوباره از دنیا می روند تا قیامت که به اعمال رسیدگی بشود.

    اگر این افراد در زندگی قبلی کشته شده اند با مرگ طبیعی از دنیا می روند و اگر با مرگ غیر شهادت از دنیا رفته باشند با شهادت از دنیا می روند. این بازگشت به دنیا را رجعت می گویند و این واقعه در زمان ظهور امام زمان(علیه السلام) اتفاق خواهد افتاد.

    رجعت اختصاص به شیعه ندارد و در امت های گذشته نیز اتفاق افتاده. آیات فراوانی در قرآن به رجعت گروه هایی که از دنیا رفتند اشاره دارد از جمله آیه 259 سوره بقره که در رابطه با عزیر پیغمبر است که از قریه ای عبور می کرد در آنجا مرده هایی را دید تعجب کرد که اینها چطور زنده می شوند؟ خداوند نیز جان او را گرفت و او صد سال مرد. بعد از 100 سال دوباره خداوند او و حیوانی که همراهش بود را زنده کرد، و به او نشان داد که چطور زنده می شود؟ عزیر پیغمبر بعد از صد سال به دنیا رجعت کرد.

    سوره بقره آیه 242 از زنده شدن گروهی که از طاعون فرار می کردند و از شهرشان بیرون رفتند و همگی یک جا مردند حکایت می کند “ألم تر إلی الذین خرجوا من دیارهم و هم ألوف” خداوند اینها را به دعای یکی از پیامبران الهی به نام ارمیا یا حزقیل زنده کرد و آنها دوباره به زندگی برگشتند و با همان پیغمبر مدتی زندگی کردند.

    یا زنده شدن 70 نفر از برگزیدگان بنی اسرائیل که همگی مردند و حضرت موسی(علیه السلام) دعا کرد و آنها دوباره زنده شدند یا اصحاب کهف و افرادی از این قبیل که بعد از مردنشان دوباره زنده شدند. بنابراین رجعت اختصاص به ما ندارد که بگوئیم اعتقادی است و اتفاق نیفتاده.

    اصل رجعت از نظر شیعه و از نظر اعتقادات شیعی قطعی و روایاتش هم همان طور که گفته شد متواتر است. اگر چه در جزئیاتش به حد تواتر نمی رسد مثل رجعت امام حسین(علیه السلام) که تقریباً به حد تواتر رسیده. روایاتی که حکایت از این دارند که اولین کسی که رجعت می کند امام حسین(علیه السلام) است یا جزئیات حکومت ایشان که چقدر طول می کشد؟ چطور حکومت می کند؟ و … .

    کسانی که برمی گردند
    در حدیث امام صادق(علیه السلام) نقل شده که وقتی که امام زمان(علیه السلام) قیام می کنند خداوند از پشت کعبه 27 نفر را بیرون می آورد که 15 نفر آنها از قوم حضرت موسی(علیه السلام) هستند و 7 نفر اصحاب کهف، یوشع بن نون وصی حضرت موسی(علیه السلام)، مومن آل فرعون، سلمان فارسی، ابا دجّانه انصاری و مالک اشتر هستند که این روایت در بحارالانوار و تفسیر عیاشی نقل شده و اینها کسانی هستند که رجعت می کنند.

    در روایت دیگری هم مقداد به این جمع اضافه شده. در روایات فراوانی از امام صادق(علیه السلام) با سندهای بسیار عالی نقل شده که هر کس چهل صبح دعای معروف عهد را بخواند از یاوران حضرت مهدی(علیه السلام) خواهد بود و اگر قبل از ظهور حضرت مهدی (علیه السلام) از دنیا برود خداوند او را دوباره زنده می کند و او به دنیا برمی گردد و جزء یاوران حضرت مهدی (علیه السلام) خواهد بود و مضمون همین مطلب در همان دعا هست که می فرماید:

    “خدایا اگر من قبل از اینکه حضرت ظهور بکند از دنیا رفتم می خواهم که مرا دوباره زنده کنی در حالی که کفن را به خودم پیچیدم، شمشیر در دستم هست و آماده هستم و با این مشخصات می خواهم بر گردم و در رکاب حضرت بجنگم.”

    • شما که فکر میکنی همیشه باید تو دنیای واقعی زندگی کنی و نمیتونی تخیل کنی بهتر نیست وارد چنین صفحاتی نشی؟
      توصیه میکنم یا واردش نشید یا به افکار دیگران احترام بزارید

    • از رو منبر بیا پایین و خطبه نخون

    • قدیم مثلا پنجاه یا شصت سال پیش تصور مردم از زامبی ها این بود که از قبر بیرون میان پوستشون سبزه و فقط مغز میخورن اما درواقع علم پیشرفت کرده و زامبی فقط یه بدن مرده نیست الان زامبی ها درواقع یک ویروس شناخته شدن تا یه بدن مرده اگه میخواید واستون ثابت بشه برید فیلم بیست و هشت روز بعد یا بیست و هشت هفته بعد رو ببینید از نظر من علمی ترین فیلم درمورد ویروس زامبیه

  10. راهش اینه که بری فروشگاه هایی که همه چی دارند درارو ببندی بعد یک مغازه رو خالی کنی وچیز هایی که لازم داری رو توش بریزی تا این که دولت کاری کنه یا این که بمیری.💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀

  11. اون خونه های خارجی هان ک در و پیکر ندارن و بیشتر چوبی ان
    خونه ها اینجا از بانک مرکزی هم امنیتشون بیشتره
    همش از اهن و بتن اجر ساخته شدن
    زامبی هادوباره از گرسنگی میمیرن
    خخخخخخخخ

  12. راهش اینه که کاری کنین که زامبی ها به پراید علاقه مند بشن

  13. راهش اینه که کاری کنیم که زامبی ها به پراید علاقه نند بشن

  14. زامبی هایی که در موردشون صحبت شده از این زامبی بی بخارای سریال واکینگ دده.
    حالا شما فرض رو بر این بذارید که از زامبی های فیلم world war z باشه. دهن همه سرویسه. دنبال ویروس تیفوس باشید.

    • واییییی آره دقیقا زامبیا واکینگ دد که شرو ورن یه بچه دو ساله هم حریفشون میشه ولی ماله ورد وار زد وحشتناکن ولی خب اونا هم راه خوشونو دارن و اون اینه که سکوت باشه

      • داداش امکان نداره مث ولرد وار زد بشه زامبی هاش زامبی ها مردن یعنی عضلاتشون در حال کنده شدنه و هیچی رو به جز گرسنگی (مثل من 😂) حس نمیکنن و نمیتونن سریع بدو ان چون عضلاتشون کار نمیکنه ولی زامبی های واکینگ دد واقعی میشن چون زامبی ها گروهی معمولا میان وگرنه یه زامبی تنها هیچی نیس

    • با اینکه این مطلب رو از بیکاری خوندم و طبق مطالب علمی دیگه ای که خوندم کاملا چرت هست و یک درصدم امکان نداره علم به جایی برسه که زامبی اونم با تعریف شناخته شده، بسازه، ولی این پستت خیلی روم تاثیر گذاشت. لامصب اگه زامبیای وار زد حمله کنن کره زمین رو کلا صاف میکنن

    • وای فک کن با سرعت جت میدوعن😖

    • راس میگه زامبی های واکینگ دد راه بزور کبریت روشن میکنی خیره میشن زامبی های ورلد وار زد مثه چی میدویین با چند تا تیر میمردن نقطه ضعف بدنی خاصی مثل سر نداشتن ولی دیگع کارگردان دلش سوخت یه نقطه ضعف گذاشت تا انسان ها جون سالم بدر ببرن کی اونجایی رو دیده که زامبی ها به اورشلیم حمله میکنن واسه خودشون کوه درد کرده بودن زامبیای واکینگ مثه چوب شورن ولی دمشون گرم خیلی ناز گوشت میخوره آون گوشت هایی هم که میخورن در حقیقت ژامبون هست واکینگ دد سرچ کنید همه واقعیت هاش میاد زامبی هاش اولا قوی تر بودن می دویدن تو برف که اصلا خیلی مسخرن تو قسمت آخر فصل نه زامبی های زد نیشن هم خوب بودن راستی زد نیشن چه مذخرف تموم شد

  15. احتمال پیدا کردن تانک از احتمال پیدا کردن rang rover و hammer تو ایران بیشتره??
    در کل ولی تخیلی فکر کردنم بد نیست میتونه جالب باشه.

  16. به جای راهکار مقابله با زامبی راهکار مقابله با پراید و پراید وانت و نیسان آبی و موتوری ها رو بفرمایید که بسیار پرکاربرد ترن??

  17. در ضمن اگه زمین صاف باشه شانس اوردیم در برابر زامبیا،و اینکه سریال مردگان متحرک مرجع کاملی نیست چرت زیاد داره

  18. اینا همه چرته،تنها راش اینه بریم یه جزیره اونجارو پاک سازی کنیم قبیلمونو را بندازیم خیلی امنه،من خیلی بهش فکر کردم کلی هم نخشه چیدم حیف ایران جزیره درس حسابی نداره باید بریم یه کشوره دیگه قوی که شدیم هی واسه غارت میریم اینور اونور،ادم حسابی ها رو هم را میدیم جزیره،مخصوصا متخسس برق مکانیک ای تی ازین جور شرو ورا دیگه. خسته شدم انقد تایپ کردم

  19. من موندم فیلم واکینگ دد رو چطور میخوان سر هم کنن و به اتمام برسونن فرض کن همه زامبی ها رو بکشن و فقط یکی بمونه اون یکی باز میتونه همه چیزو مث قبل کنه واقعا تصورشم سخته
    راستی کسی میدونه فصل جدیدش کی قراره بیاد؟

  20. فقط اونجاش که گفته واسه دوستان و آشنایان بفرستید من فک میکنم نویسنده علاقه شدیدی به فیلم و همینطور مواد توهم زا داره از این چیزیم که نوشته معلومه قبل دست به کیبورد (یا همون قلم) شدن جفتشونو با هم زده?

  21. ابجی نوکرتم . اخه این موضعه گذاشتی ۴ تا موضوع جالب چمدونم مقاله خوب بزارین .
    بازم ممنون که زحمت کشیدین . البته بیهوده خخخ

  22. جدا از تمام مسائل و راه حلها که امکان دسترسی بهشون سخته. من در مورد تانک که اون اصلا امکان دسترسی بهش نیست.موندم توی کشور خودمون rang rover و hammer ک خیلی کم هستن واقعا از کجا باید یدونه از این ماشینا بیاریم.فکر کنم اگه میگفتی پراید بهتر بود.تازه تانک توی کشورمون از ماشین خارجی بیشتر داریم?.ولی فکر کنم پراید بهترین گزینه باشه.

  23. تنها شانس زنده ماندن در برابر جمعیت انبوه زامبی ها ، پناه بردن به یک خانه خالی از سکنه صد البته داشتن یه تفنگ با خشاب کافی ، دوربین و نارنجک انداز و توانایی مسلح شدن سریع است که من M4 A1 کاربین رو پیشنهاد میدم ، اسلحه ای هست که تقریبا همه ی افرادی که اهل بازی های کامپیوتری نقش اول اکشن هستند باهاش کار کردن! و اما مشکل اصلی فراهم کردن آذوقه و غذاست ، که اونم میتونید به فروشگاه های مواد غذایی سر بزنید ، البته بدون توجه جلب کردن ! باید سریع مکان عوض کنید و سعی کنید افراد دیگرو که جان سالم به در بردند رو پیدا کنید ، یه GPS یا رادار داشته باشید تا از نزدیک شدن زامبی ها اطلاع پیدا کنید ، هنگامی که درگیری اجتناب ناپذیر بود به مرتفع ترین مکان که نزدیک شماست برید تا بتونید مانور بیشتری بدید ، نقطه ضعف زامبی ها سر اوناست، پس با هر چیزی فقط سر رو هدف بگیرید، تا حد امکان محمات و تیر ها رو حفظ کنید ، یه چاقوی تیز داشته باشید واسه مواقعی که با یه زامبی سر گردان رو به رو میشید، جعبه کمک های اولیه داشته باشید تا بتونید زخم های سطحی رو درمان کنید ، که واسه تهیه کردنش باید به فروشگاه ها و بیمارستان های متروکه برید. برای جنگیدن و توان رو به رو شدن باید خواب کافی داشته باشید ، اگر جای امنی پیدا نکردید ، می تونید چاله بکنید و درون چاله بخوابید و روی چاله رو هم بپوشونید تا از دید مخفی بشید . خلاصه که از هر کاری واسه زنده موندن و بقاء می تونید انجام بدین.

  24. مطلب باحالی بود، بهترین راه موندن آدم تو خونه خودشه بنظرمن

  25. سلام.جالب بود.ولی تنها فانتزی من ک همیشه توی اون حالت قرارمیگیرم و عاشقشم اینه ک برگردم ب مثلا یکی٢هزار سال گذشته و یکسره درحال ابتکار, راحت کردن و ساخت ابزار مردم باشم.سرم واسه خرابی های اطرافم درد میکنه ک درستشون کنم!اگه ب گذشته سفرزمان داشته باشم برنمیگردم دیگه