اولین ویدیو 360 درجه ثبت‌شده از یک راهپیمایی فضایی را اینجا ببینید

اولین ویدیو 360 درجه ثبت‌شده از یک راهپیمایی فضایی را اینجا ببینید

به تازگی ویدیو 360 درجه شگفت‌انگیزی از راهپیمایی فضایی دو فضانورد روسی، از طرف ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) منتشر شده است؛ با ما همراه باشید.

در این ویدیو که در حدود دو ماه پیش ضبط شده است، دو فضانورد روسی به نام‌های فیودور یورچیخین (به Fyodor Yurchikhin) و سرگی ریازانسکی (Sergey Ryazansky) نشان داده می‌شوند که پنج ماهواره کوچک را در نزدیکی ایستگاه فضایی بین المللی، در جو زمین وارد می‌کنند؛ البته هنوز نوع دوربین استفاده‌شده مشخص نیست. کلیپ 3.5 دقیقه‌ای تهیه‌شده مربوط به یک راهپیمایی فضایی (Spacewalk) است که در حدود 7.5 ساعت طول کشیده و علاوه بر ارسال ماهواره‌ها، برای انجام چند مورد تعمیرات انجام شده است.

در این تصاویر تمامی محیط اطراف فضانوردان نشان داده شده و سیاره آبی ما هم در کنار تجهیزات ISS به زیبایی خودنمایی می‌کند. ماهواره‌های ارسال شده شامل دو نانو ماهواره تانیوشا (Tanyusha) و یک دستگاه دیگر به نام “TS530-Zerkalo” هستند که در نزدیکی سطح زمین گردش می‌کند.

البته به تازگی راهپیمایی فضایی دیگر توسط خدمه آژانس فضایی آمریکا، ناسا (NASA)، برای تعمیر یکی از بازوهای رباتیک ایستگاه فضایی انجام خواهد شد که ویدیوی مربوط به آن هم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این شما و این هم ویدیو 360 درجه تهیه‌شده:

اولین ویدیو 360 درجه از یک راهپیمایی فضایی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرالنزدوربین همه روکج واستوانه ای نشون میده؟؟؟ کاملامشخصه کسی یاچیزی موقعی که توحریم لنزدوربین قرارمیگیره کج واستوانه ای میشه