مایکروسافت اج برای اندروید

مایکروسافت اج برای اندروید و آی او اس به صورت رسمی معرفی شد

پس از انتشار شایعات مختلف، حالا مایکروسافت اج برای اندروید و آی او اس معرفی شده تا تجربه‌ای متفاوت از وب‌گردی با مرورگر مایکروسافت برای کاربران رقم خورد.

به گفته سازندگان، نسخه پیش‌نمایش این مرورگر هم‌اکنون در دسترس کاربران سیستم عامل آی او اس بوده و پیش‌نمایش مایکروسافت اج برای اندروید نیز به زودی در اختیار سایر افراد قرار خواهد گرفت.

مشابه نسخه مخصوص کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10، مایکروسافت Edge روی سیستم عامل های محبوب گوگل و اپل نیز ویژگی‌های مختلفی همچون Reading List ،New Tab Page و Reading View را ارائه می‌دهد. نسخه موبایلی، این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران ادامه محتوای مورد نظر را روی کامپیوتر مطالعه کنند و بالعکس.

برخی ویژگی‌ها همچون پشتیبانی از آیپدها و یا تبلت های اندرویدی، هنگام انتشار در دسترس نبوده و در آینده اضافه خواهند شد. به علاوه، مایکروسافت اج برای اندروید و آی او اس تنها در زبان انگلیسی عرضه می‌شود.

کاربران آی او اس برای تست این مرورگر می‌توانند از طریق اپلیکیشن “Apple TestFlight” اقدام کنند. کاربران اندروید نیز با ثبت نام از طریق این لینک، می‌توانند از اولین افرادی باشند که نسخه پیش‌نمایش را آزمایش خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*