هدفون پیکسل

هدفون پیکسل همراه با گوگل پیکسل 2 روانه بازار می‌شود

گوگل در کنفرانس شب گذشته خود از ایربادهای جدید گوگل پیکسل 2 موسوم به هدفون پیکسل رونمایی کرد. این هدفون‌ها در کنار جدیدترین نسل اسمارت‌ فون‌ های این کمپانی فروخته خواهند شد.

همه ما زمانی را به خاطر داریم که سیم هندزفری در لباسمان پیچ و تاب خورده و باعث خروج گوشی هندزفری از گوش تنها با چرخاندن سر می‌شد. اوضاع زمانی به بدترین حالت خود می‌رسید که می‌خواستیم همراه با ورزش‌های هوازی با هندزفری به موسیقی گوش کنیم. اما امروزه هدفون‌ها و ایربادهای بی‌سیم فراوانی وجود دارند که برخلاف برخی نمونه‌های دور گردنی، با کیفیت و سبک هستند و قیمتی برابر با آن‌ها دارند. این ایربادها به وسیله بلوتوث به دیوایس مرتبط می‌شوند و هیچ اتصال فیزیکی بینشان وجود ندارد. شاید تنها نگرانی که ذهن کاربر را به خود مشغول می‌کند مربوط به گم کردن یکی از گوشی‌های ایرباد باشد که آن هم به لطف کیس شارژر کاملا مرتفع شده است.

مدت‌هاست دو غول تکنولوژی، یعنی اپل و سامسونگ به عرضه ایربادهای بی‌سیم همراه با پرچمدارانشان روی آورده‌اند و رقیبان سرسختی برای یکدیگر محسوب می‌شوند. ایرپاد اپل (Airpod) و سامسونگ آیکن ایکس (IconX) هردو از لحاظ کیفیت صدا و کنترل‌های مخصوص خودشان عالی هستند و درحال حاضر هیچ محصول دیگری نمی‌تواند با آن‌ها به رقابت بپردازد.

هدفون پیکسل

اما گوگل پس از ورود به بازار سخت‌افزار و رقابت مستقیم با سردمداران تکنولوژی، حالا به عرصه لوازم جانبی تلفن هوشمند نیز قدم گذاشته و با معرفی ایرباد پیکسل، قصد دارد رقیبان را به چالش بکشد. ایرباد جدید گوگل علاوه بر کنترل‌های لمسی موسیقی و پشتیبانی از رنج‌های مختلف صدا، می تواند بدون درنگ از 40 زبان مختلف به 40 زبان دیگر ترجمه انجام دهد که در نوع خود بی‌نظیر است. همچنین باتری هدفون گوگل پیکسل 2 پس از یک بار شارژ کامل حدود 6 ساعت دوام دارد و همچنین کیس شارژر آن می‌تواند ایربادها را 5 بار شارژ کند. گرچه دوام هدفون پیکسل بهترین نیست اما جزو بهترین‌ها قرار می‌گیرد و می‌توان روی آن حساب باز کرد.

هدفون پیکسل

هدفون پیکسل در رنگ هایی مشابه با گوگل پیکسل 2 و با قیمت 159 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*