اپل آپدیت آی او اس 11.0.2 را با رفع یک مشکل مهم منتشر کرد

اپل آپدیت آی او اس 11.0.2 را برای رفع یک مشکل مهم منتشر کرد

ساعاتی پیش، اپل آپدیت آی او اس 11.0.2 (iOS 11.0.2) را برای گوشی های آیفون منتشر کرد که در آن، یکی از مهمترین اشکالات سیستم عامل iOS 11 رفع شده است.

در حالی دومین آپدیت کوچک با حجم 287 مگابایت برای سیستم عامل اپل منتشر می‌شود که تنها چند هفته از ورود آی او اس 11 به آی‌دیوایس‌های ساخت اهالی کوپرتینو گذشته است.

اپل آپدیت آی او اس 11.0.2 را با رفع یک مشکل مهم منتشر کرد

آپدیت آی او اس 11.0.2 مشکل نویز صدا را برطرف می‌کند

چند روز پیش، گزارش‌هایی مبنی بر ایجاد صداهای مزاحم در حین برقراری تماس‌های صوتی از سوی کاربران آیفون 8 و آیفون 8 پلاس منتشر شد. حال به نظر می‌رسد اپل طبق قولی که داد، با انتشار آپدیت آی او اس 11.0.2 این مشکل دردسرساز را حل کرده است. بنابراین، اگر آیفون یا آیپد شما قابلیت ارتقا به جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل را دارد، بهتر است همین حالا آی او اس 11.0.2 را دانلود و بر روی اسمارت فون خود نصب کنید.

از دیگر اشکالات آی او اس 11 ، مشکل مخفی‌شدن برخی تصاویر در گالری گوشی های آیفون و همچنین، باز نشدن فایل‌های ضمیمه در ایمیل‌های رمزنگاری شده بود که به لطف انتشار آپدیت آی او اس 11.0.2 مرتفع خواهند شد.

برای دانلود و نصب آپدیت iOS 11.0.2 ، در آیفون یا آیپد خود به مسیر Settings > General > Software Updates بروید. توجه داشته باشید که برای دانلود و نصب این بروزرسانی آی او اس ، به حداقل 50 درصد شارژ باتری نیاز خواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من گوشیم6sهست چندبارخاستم به اخرین ورژن اپدیت شم تااخرین لحظه میره اماerorمیده لطفاراهنمای کنید