هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream View

هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream View در سه رنگ جدید معرفی شد

گوگل امروز در کنار گوشی‌های پیکسل 2 ، نسخه جدید هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream View در سه رنگ متنوع رونمایی کرد.

حدود یک سال پیش بود که نسخه‌ی اولیه این هدست پرده‌برداری شد و حالا محصول جدید گوگل برای پشتیبانی از طیف متنوعی از تلفن‌های اندرویدی روانه‌ی بازار می‌شود. در نسل تازه‌ی این هدست، گوگل افزایش قیمت 20 دلاری را در نظر گرفته و برچسب قیمت آن به 99 دلار رسیده است. در هدست Daydream View با بهبود کلی و پیشرفت عدسی، میدان دید گسترده‌تر از پیش شده و اکنون جایگاهی در بدنه برای دسته کنترلر تعبیه شده است. همچنین گوگل چند قابلیت کوچک جدید را اضافه کرده که می‌توان به قابل تعویض بودن بند پشتی هدست اشاره کرد.

هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream Viewنمونه اول هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream View در نوامبر سال 2016 به طور انحصاری برای گوگل پیکسل منتشر شد و چندی بعد پشتیبانی آن از چند گوشی دیگر نیز آغاز شد. در حال حاضر با ارائه ورژن جدید آن، تعداد زیادی از گوشی اندرویدی تحت پوشش قرار گرفته‌اند که شامل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، نوت 8 و پیکسل‌های نسل قبل خواهد شد. همچنین بدیهی است که گوگل پیکسل 2 نیز از جمله‌ دیوایس‌های تحت پوشش این هدست خواهد بود.

هدست جدید گوگل طی چند هفته آینده در ایلات متحده، استرالیا، کانادا، انگلستان، آلمان، ژاپن، فرانسه و چند کشور دیگر عرضه خواهد شد. با وجود طرح ویژه‎ی گوگل، تا پایان سال هر کسی که در کشور‌های آمریکا، انگلیس و کره این هدست را خریداری کند، مجموعه‌ای از بازی‌های محبوب هدست را به صورت رایگان دریافت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*