پیش فروش گوگل پیکسل 2

پیش فروش گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در گوگل استور آغاز شد

پیش فروش گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) در گوگل استور آغاز شد. گوشی های جدید گوگل امشب به صورت رسمی معرفی شدند.

صفحه پیش خرید گوشی های گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در فروشگاه گوگل یعنی گوگل استور باز شد و اکنون کاربران می‌توانند به طور مستقیم هر دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف از گوگل خریداری کنند.

پیش فروش گوگل پیکسل 2 در دو نسخه و سه رنگ مختلف

گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel XL) با صفحه نمایش 5 اینچی در سه رنگ مشکی (Just Black)، سفید (Clearly White) و آبی (Kindla Blue) و در دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی در دسترس است. نسخه 64 گیگابایتی پیکسل 2 با قیمت 649 دلار و نسخه 128 گیگابایتی آن با قیمت 749 دلار پیش فروش می‌شود.

گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) به میزان 200 دلار گران‌تر از پیکسل 2 است. نسخه 64 گیگابایتی این گوشی 6 اینچی با قیمت 849 دلار و نسخه 128 گیگابایتی آن با قیمت 949 دلار پیش فروش می‌شود. گوگل پیکسل 2 ایکس ال در دو رنگ مشکی و سیاه و سفید (Panda Black & White) عرضه می‌شود.

پیش فروش گوگل پیکسل 2

زمان تحویل گوشی بر اساس نوع سفارش و محل متفاوت است. در حال حاضر این گوشی برای کشورهای استرالیا، کانادا، ایتالیا، آلمان، سنگاپور، اسپانیا، هند، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا موجود است و خریداران می‌توانند سفارش خود را به زودی دریافت کنند.

شما نیز از اینجا می‌توانید به صفحه پیش فروش گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در گوگل استور مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اطلاعات خوبی ارایه میشود ممنون