پیکسل 2

گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال تا 3 سال به‌روزرسانی‌های نرم افزاری را دریافت می‌کنند

گوگل در رویداد امشب خود تضمین کرد گوشی های جدید پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال تا 3 سال به‌روزرسانی‌های نرم افزاری و پچ‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

یکی از بهترین و اصلی‌ترین مشخصه‌ها و مزایای گوشی های پیکسل و پیش از آن، گوشی های نکسوس، این است که کاربران گوشی های گوگل سریع‌تر از هر گوشی اندرویدی دیگر و به مدت طولانی‌تری می‌توانند به‌روزرسانی‌های نرم افزاری و پچ‌های امنیتی را دریافت کنند. اکنون گوشی های جدید گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) نیز به صورت رسمی معرفی شده‌اند و جالب اینجاست که در گوشی های جدید گوگل، این ویژگی مثبت حتی از قبل هم پررنگ‌تر شده است.

افزایش پشتیبانی نرم افزاری گوگل در گوشی های پیکسل 2

پیش از این، دارندگان گوشی های پیکسل و نکسوس به صورت تضمینی تا دو سال از آپدیت‌های نرم افزاری و تا سه سال از پچ‌های امنیتی بهره‌مند می‌شدند اما حالا گوگل رسما اعلام کرد که مدت زمان ارائه به‌روزرسانی‌های نرم افزاری برای نسل جدید گوشی های پیکسل را به 3 سال افزایش داده است. این موضوع برای تمام نسخه‌های مخصوص بازار آمریکا و نسخه‌های جهانی گوشی‌های مذکور صدق می‌کند. این بدان معناست که خریداران گوشی جدید پیکسل 2 قادر خواهند بود تا گوشی خود را حداقل تا اندروید R ارتقا بدهند.

این یکی از خبرهای غافل‌گیر کننده‌ای بود که از رویداد امشب گوگل منتشر شد و بسیاری از طرفداران این غول دنیای فناوری را هیجان زده کرد. همیشه این واقعیت وجود داشت که گوشی های ساخته شده توسط گوگل، پشتیبانی نرم افزاری بهتری نسبت به رقیبان دارند و حالا این ویژگی مثبت پررنگ‌تر از قبل شده است و کاربران می‌توانند تا سه سال از آخرین نسخه اندروید و پچ‌های امنیتی بهره‌مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*