گالری عکس گوگل پیکسل 2

گالری عکس گوگل پیکسل 2 ؛ نگاهی نزدیک به گوشی جدید گوگل + ویدیو

گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) در نهایت رونمایی شد. در ادامه، ضمن نگاهی نزدیک به این گوشی، گالری عکس گوگل پیکسل 2 را نیز تماشا خواهیم کرد.

سال 2016 بود که شرکت گوگل با کنار گذاشتن برند نکسوس، سری گوشی های پیکسل را معرفی کرد. این تلفن های هوشمند با بهره‌گیری از سخت افزار قدرتمند، در دو نسخه با نمایشگرهای 5.0 و 5.5 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفتند.

بعد از گذشت یک سال، حالا نسل جدید این تلفن های هوشمند با نام‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال معرفی شده‌اند.

گالری عکس گوگل پیکسل 2

قرارگیری اسپیکرهای استریو در بخش جلویی، نخستین چیزی‌ست که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. به علاوه، همانند نسل قبلی باز هم خبری از کلید فیزکی هوم نبوده و سنسور اثر انگشت در بخش پشتی تعبیه شده است. همچنین در مقایسه با نسل گذشته، گوشه‌های پیکسل 2 کمی تیزتر از پیکسل هستند.

گالری عکس گوگل پیکسل 2

با عبور از شکل ظاهری، به سخت افزار به‌روز این گوشی هوشمند می‌رسیم؛ جایی که ترکیب اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم در کنار آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، دستورات کاربران را در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد. همچنین حالا از یک سیستم تعاملی جدید موسوم به اکتیو اج نیز استفاده شده تا همانند اچ تی سی یو 11، لبه‌های این گوشی به فشار حساس باشند.

دوربین قدرتمند، یکی از نقاط قوت نسل اول گوشی های پیکسل بود. اگرچه سازندگان باز هم از سنسوری 12 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی استفاده کرده‌اند، ولی انتظار می‌رود مثل گذشته، دوباره با دوربینی قدرتمند و توانمند رو به رو باشیم. این‌ها چند نمونه ثبت‌شده با دوربین پیکسل 2 هستند:

پیکسل 2 بیش از یک محصولات انقلابی، نسخه‌ای به‌روزشده از نسل اول آن یعنی پیکسل محسوب می‌شود. برای آشنایی دقیق‌تر با موبایل، بهتر است ویدیو و گالری عکس گوگل پیکسل 2 را با یکدیگر تماشا کنیم.

گالری عکس گوگل پیکسل 2

بررسی ویدیویی گوگل پیکسل 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*