تولید قطعات آیفون ایکس

سود سامسونگ از تولید قطعات آیفون ایکس از سودآوری گلکسی اس 8 بیشتر است!

همکاری اپل و سامسونگ در ساخت آیفون ایکس بیش از آن چه فکر می‌کنیم سودآور است. سامسونگ از تولید قطعات آیفون ایکس (آیفون 10) سود بسیار خوبی به جیب می‌زند.

بر اساس جدیدترین گزارشی که توسط وال استریت ژورنال منتشر شده، از فروش هر دستگاه آیفون ایکس هزار دلاری، 110 دلار نصیب سامسونگ می‌شود که بیش از ده درصد مبلغ فروش است. در واقع در اینجا، نهاد شرکت سامسونگ در نظر گرفته می‌شود و منظور سامسونگ الکترونیکس نیست. سامسونگ الکترونیکس بخشی است که وظیفه ساخت گوشی‌ های هوشمند گلکسی را بر عهده داشته و کاربران بیشتر با محصولات آن آشنا هستند.

تولید قطعات آیفون ایکس

بر اساس پیش‌بینی وال استریت ژورنال، سودآوری سامسونگ از همکاری با اپل برای تولید قطعات آیفون ایکس به حدی است که می‌تواند تا 4 میلیارد دلار، سودآوری بیشتری در مقایسه با تولید قطعات گلکسی اس 8 همین شرکت داشته باشد.

درآمد سامسونگ از تولید قطعات آیفون ایکس 110 دلار به ازای هر دستگاه است

اگرچه تعداد شرکت‌هایی که قادر هستند قطعات مورد نیاز برای ساخت آیفون ایکس را تولید کنند کم نیست، اما سامسونگ در حال حاضر تنها شرکتی است که می‌تواند پنل‌های OLED، فلش‌های NAND و چیپ‌های DRAM را در کمیت دلخواه اپل تولید کند. سایر شرکت‌ها، خطوط تولید محدودی داشته و نمی‌توانند با سامسونگ رقابت کنند. چیزی حدود 35 درصد درآمد کل نهاد سامسونگ، از تولید قطعات مختلف برای سایر شرکت‌ها به دست می‌آید که نشان‌دهنده اهمیت این شرکت در توسعه تکنولوژی کل دنیا است.

تولید قطعات آیفون ایکس

سامسونگ و اپل دو رقیب اصلی در بازار موبایل شناخته می‌شوند، اما ضرورت ایجاب می‌کند با یکدیگر کنار آمده و به هم پشت نکنند. سودآوری سامسونگ از تولید قطعات آیفون ایکس غیر قابل انکار است و شرکت نمی‌تواند آن را رد کند. از طرفی دیگر، اپل برای تولید برترین آیفون خود تا به امروز، شدیدا به سامسونگ متکی بوده و باید با آن سازش کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دو شرکت بزرگ و صاحب نام با هم کنار امدن ولی مصرف کنندگان ایرانی و بعضا خارجی با داشتن تعصب بیجا تو سر و کله همدیگر میکوبند و این دعوا چیزی جز سود بیشتر برای این 2 شرکت بهمراه نداره .