مقایسه میت 10 پرو با میت 9 ؛ پرچمداران جدید و قدیم هواوی

مقایسه میت 10 پرو با میت 9 ؛ پرچمداران جدید و قدیم هواوی

به تازگی تصاویری از هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) لو رفته که طراحی ظاهری گوشی را نشان داده‌اند. اما چه تفاوتی بین این محصول با نسل قبل از آن هست؟

می‌دانیم که گوشی های جدید سری میت 10 هواوی از چهار محصول تشکیل شده‌اند؛ مدل پایه هواوی میت 10 (Huawei Mate 10)، مدل میان‌رده هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite)، مدل حرفه‌ای هواوی میت 10 پرو و یک مدل لوکس که احتمالا با نام هواوی میت 10 پورش دیزاین (Huawei Mate 10 Porsche Design) معرفی خواهد شد.

چند روز پیش، تصاویر رندر شده از مدل پرو پرچمداران آینده هواوی منتشر شد که گفته شده عکس های رسمی این گوشی هستند. اگرچه این تصاویر تا حدودی طراحی ظاهری میت 10 پرو را به نمایش گذاشته، اما ابعاد دقیق آن را مشخص نکرده است. با این حال، به تازگی عکس جدیدی از این اسمارت فون در فضای مجازی دست به دست می‌شود که آن را در کنار هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) نشان داده و بدین ترتیب، می‌توان ابعاد آن را تا حدود زیادی حدس زد.

مقایسه میت 10 پرو با میت 9 ؛ پرچمداران جدید و قدیم هواوی

همانطور که در تصویر نیز می‌بینید، موبایل جدید هواوی باریکتر از نسخه سال 2016 است. نسبت تصویر 18 به 9 در کنار صفحه نمایش بدون حاشیه، می‌تواند مهمترین دلیل این اختلاف اندازه باشد. قطعا با دیدن این عکس نمی‌توان ابعاد دقیق میت 10 پرو را مشخص کرد اما جهت یادآوری، میت 9 هواوی اندازه 156.9 در 78.9 در 7.9 میلی‌متر دارد.

بر اساس اطلاعات رسمی، هواوی میت 10 اولین اسمارت فون این کمپانی خواهد بود که به پردازنده اختصاصی هواوی کایرین 970 مجهز می‌شود؛ پردازنده‌ای که به لطف تکنولوژی واحد پردازش عصبی (NPU)، هوش مصنوعی قدرتمندی را ارایه می‌دهد. تا این لحظه، جزییاتی از قابلیت‌های هوش مصنوعی هواوی میت 10 منتشر نشده و باید تا 24 مهر منتظر ماند تا از دردانه جدید چینی‌ها رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه