قاب باتری دار ZeroLemon

قاب باتری دار ZeroLemon برای گلکسی نوت 8، شما را از شارژ بی‌نیاز می‌کند

قاب باتری دار ZeroLemon با یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی برای گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) معرفی شد تا نیازی به نگرانی در مورد ظرفیت باتری نباشد!

بسیاری از افراد، شرکت ZeroLemon را با قاب‌های باتری داری که معرفی می‌کند، می‌شناسند. حالا نیز جدیدترین محصول این شرکت با نام کامل “ZeroLemon 5500mAh Battery Case for the Galaxy Note 8” برای پرچمدار سامسونگ معرفی شده تا کاربران در کنار باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی فبلت خود، از یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی اضافی نیز استفاده کنند. بدون شک چنین محصولی برای دستگاهی با نمایشگر +QHD بسیار کارآمد خواهد بود. قاب باتری دار ZeroLemon علاوه بر ایفای نقش یک پاوربانک و راحت کردن کاربران از حمل وسایل اضافی، از گوشی گران‌قیمت شما در برابر عناصر بیرونی نیز محافظت می‌کند.

تنها ایراد این قاب محافظ را می‌توان اندازه و وزن بالای آن عنوان کرد. این کاور جدید علاوه بر افزایش ضخامت دستگاه، در حدود 149 گرم وزن داشته و در کنار گلکسی نوت 195 گرمی، وزن نهایی را به 344 گرم خواهد رساند.

قاب باتری دار ZeroLemon

سازندگان با تعبیه چهار لامپ ال ای دی روی کلید پاور تلاش کرده‌اند تا ظرفیت باقی‌مانده را نشان دهند. زمانی که این نشانگر سفید باشد، یعنی باتری بین 75 تا 100 شارژ دارد؛ رنگ سبز به معنی شارژ 50 تا 75 درصدی است؛ آبی نشان می‌دهد شما بین 25 تا 50 درصد شارژ دارید و در نهایت، قرمز به معنی شارژ کمتر از 25 درصد خواهد بود. همچنین این محصول جدید از حداکثر ورودی و خروجی 5 ولت / 1.8 آمپر پشتیبانی می‌کند.

اگرچه این کاور جدید از دو روز دیگر با قیمت 79.99 دلار به فروش می‌رسد، ولی علاقه‌مندان می‌توانند همین حالا با پرداخت 39.99 دلار آن را از طریق آمازون خریداری کنند. به زودی نسخه‌ دیگری از قاب باتری دار ZeroLemon برای گلکسی نوت 8 با یک باتری 10 هزار میلی‌آمپری نیز معرفی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*