قیمت گوشی میت 10 پرو از آیفون ایکس نیز بالاتر است! (شایعه)

قیمت گوشی میت 10 پرو از آیفون ایکس نیز بالاتر است! (شایعه)

با توجه به مشخصات سری جدید پرچمداران هواوی، به نظر می‌رسد قیمت گوشی میت 10 پرو (Mate 10 Pro) هواوی از پرچمداران اپل و سامسونگ نیز بیشتر خواهد بود!

بر اساس گزارش‌های رسیده از فرانسه، هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) امکانی همانند سامسونگ DeX خواهد داشت که کاربر را قادر می‌سازد تا پرچمدار مجهز به پردازنده کایرین 970 خود را به طور کامل به یک PC تبدیل کند. این ویژگی، با استفاده از داک و اتصال گوشی به مانیتور از طریق درگاه USB امکان‌پذیر خواهد شد.

نکته جالب توجه این است که برای انجام این کار، کاربر محدود به استفاده از داک تولیدشده توسط هواوی نبوده و با هر داک دیگری نیز امکان تبدیل گوشی به کامپیوتر را خواهد داشت. به همین دلیل نیز هواوی در تبلیغ ویدیویی اخیر خود، هواوی میت 10 را به جای یک گوشی هوشمند، به یک «ماشین هوشمند» تعبیر کرده است.

اما بر اساس شنیده‌ها، وجود این امکانات خبر از محصولی گران‌قیمت می‌دهد؛ گویا قرار است قیمت گوشی میت 10 پرو هواوی بین 930 تا 940 یورو باشد که بر این اساس، به نظر می‌رسد باید منتظر موبایلی هم‌قیمت با گلکسی نوت 8 سامسونگ یا آیفون 10 اپل باشیم.

قیمت گوشی میت 10 پرو از آیفون ایکس نیز بالاتر است! (شایعه)

گوشی های جدید سری میت هواوی قرار است به بهترین دوربین دوگانه بازار با لنزهای لایکا مجهز شده که به لطف گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6، تصاویر شفاف و باکیفیتی ارایه می‌دهند. همچنین، هوش مصنوعی در کنار پردازنده قدرتمند کایرین 970، خبر از محصولی متفاوت در رده پرچمداران چینی دارد.

اما قطعا قیمت گوشی میت 10 پرو کار را برای رقابت با محصولات قدرتمندی همچون آیفون ایکس اپل و گلکسی نوت 8 سامسونگ سخت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. محصولات قدرتمندی همچون آیفون ایکس اپل و گلکسی نوت 8 سامسونگ سخت خواهد کرد.
    اصلاح کنید نوت 8 نه نوت 7

  2. ادم به ادم نمیرسه ولی گوشی به گوشی میرسه،در نتیجه زمین گرده