آموزش فیلمبرداری از صفحه نمایش آیفون در آی او اس 11

آموزش فیلمبرداری از صفحه نمایش آیفون در آی او اس 11 + ویدیو

در این مقاله قصد داریم به آموزش فیلمبرداری از صفحه نمایش آیفون پس از آپدیت دیوایس به آی او اس 11 بپردازیم. همراه آموزش متنی، شما می‌توانید ویدیویی از این قابلیت را نیز مشاهده کنید.

قطعا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که به فیلمبرداری از صفحه نمایش آیفون خود نیاز پیدا کنید. اپل تا پیش از این با استفاده از Quicktime چنین قابلیتی را در اختیار کاربران آیفون ها قرار می‌داد. اگرچه با این روش نیز فیلمبرداری از صفحه گوشی اپلی شما بسیار آسان است، اما حالا کوپرتینو همراه با سیستم عامل آی او اس 11 کار را راحت‌تر از قبل کرده تا بدون نیاز به هرگونه نرم افزار و سخت افزار جداگانه‌ای قادر به انجام این کار باشید.

فعالسازی

برای دسترسی به این قابلیت، شما اول باید این قابلیت را به کنترل سنتر دیوایس خود اضافه کنید. برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به مسیر Settings > Control Center > Customize Controls بروید.
  2. در زیر More Controls، به سمت پایین رفته، به دنبال Screen Recording بگردید و سپس بر روی دکمه‌ی سبز کناری آن کلیک کنید تا این قابلیت به کنترل سنتر دیوایس شما اضافه شود.

نحوه فیلمبرداری از صفحه نمایش آیفون

حال که این قابلیت به کنترل سنتر دیوایس شما اضافه شده، اینک می‌توانید با دنبال کردن مراحل زیر، از صفحه نمایش آیفونتان فیلم تهیه کنید:

  1. ابتدا با کشیدن انگشتانتان از پایین صفحه به بالا کنترل سنتر را اجرا کنید. شما یک دکمه‌ی ضبط جدید را می‌توانید در کنار سایر کنترل‌ها ببینید.
  2. بر روی آن دکمه کلیک کنید و سپس 3 ثانیه به طول خواهد انجامید تا فیلمبرداری از صفحه نمایش آیفون شما آغاز شود.
  3. اگر شما می‌خواهید صدایتان نیز هنگام فیلمبرداری ضبط شود، کافیست لمس طولانی‌تری بر روی دکمه‌ی ضبط در کنترل سنتر انجام دهید تا گزینه‌های بیشتری در اختیار شما قرار گیرد.
  4. هنگام فیلمبرداری از صفحه نمایش آیفون ، نوار شبکه / ساعت در بالای صفحه به رنگ قرمز درخواهد آمد.
  5. برای قطع فیلمبرداری شما می‌توانید یا بر روی نوار قرمز بالای صفحه ضربه بزنید، و یا از طریق کنترل سنتر اقدام به این کار کنید.
  6. زمانی که بر روی دکمه‌ی توقف ضربه بزنید، فیلم ضبط شده در گالری گوشی شما ذخیره خواهد شد.

ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*