همکاری مشترک تویوتا و مزدا

همکاری مشترک تویوتا و مزدا در راه اندازی کارخانه‌ای برای اتومبیل های الکتریکی

شرکت تامین کننده Denso با همکاری مشترک تویوتا و مزدا در تدارک راه اندازی کارخانه‌ی واحدی برای تولید اتومبیل های الکتریکی مشترک و حصول پیشرفت در تکنولوژی‌های مربوط به آن هستند.

امروزه ما همکاری‌های مشترک زیادی را در دنیای اتومبیل‌های الکترونیکی و خودران می‌بینیم. بسیاری از کمپانی‌های فعال در این بازار آمادگی خودشان را برای آینده‌ی صنعت اتومبیل اعلام کرده‌اند. در همین راستا امروز غول خودروساز ژاپنی، شرکت تویوتا از همکاری مشترک تویوتا و مزدا و تامین کننده آن‌ها شرکت Denso برای توسعه تکنولوژی‌های اتومبیل های الکتریکی آن‌ها خبر داد.

به نقل از متن مطبوعاتی ایراد شده در روز گذشته توسط تویوتا، این سه کمپانی به طور دقیق‌تر با هدف توسعه تکنولوژی‌های ساختاری اساسی برای اتومبیل های الکتریکی گرد هم آمده‌اند و همکاریشان را آغاز خواهند کرد. آن‌ها همچنین تصمیم گرفته‌اند یک شرکت تازه را راه اندازی کرده که تعدادی از مهندسان برگزیده سه شرکت در آن مشغول به فعالیت شده و پروژه‌های تکنولوژیکی مشترک آن‌ها را پیش ببرند. این همکاری مشترک تویوتا و مزدا و Denso طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌ها نظیر خودروهای مسافربری، خودروهای شاسی بلند، مینی خودروها و همچنین کامیون‌های سبک را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. تکنولوژی‌های ساختاری اساسی برای اتومبیل های الکتریکی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و  طیف وسیعی از قطعات اتومبیل را تشکیل می‌دهند.

همکاری مشترک تویوتا و مزدا سرآغازی برای همکاری‌های بزرگتر

این سه کمپانی در نظر دارند مقدار یکسانی از منابع را به اهداف خود اختصاص دهند. آن‌ها برای هرچه کارآمدتر سازی فرآیندهای توسعه، از امکانات موجود استفاده خواهند کرد. مزدا و تویوتا قصد دارند قصد دارند بر روی ارزش اتومبیل‌های تولیدی خود متمرکز شوند تا بتوانند وسایل نقلیه‌ای جذاب را تولید کرده تا آن خودرو نام هر یک از این دو برند را بتواند با عبارت «منحصر به فرد» بر سر زبان‌ها بیاورد. آن‌ها همچنین امیدوارند که دیگر کمپانی‌های سازنده و تامین کنندگان نیز به این گروه بپیوندند تا پیشرفت‌های بیشتری در زمینه استانداردسازی تکنولوژی‌های اتومبیل های الکتریکی حاصل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*