مشکل باتری آیفون 8 پلاس

اپل، مشکل باتری آیفون 8 پلاس را بررسی می‌کند؛ آیا موضوع جدی است؟

درحالی که چند هفته از عرضه گوشی‌های جدید اپل (Apple) می‌گذرد، ۲ نفر از کاربران، مشکل باتری آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) را گزارش کرده‌اند.

اپل اعلام کرده است که به دنبال انتشار خبرهای متعدد در مورد مشکل باتری آیفون 8 پلاس در رسانه‌های احتماعی، قصد دارد صحت متورم شدن باتری‌های این گوشی پرچمدار را بررسی کند. کوپرتینویی‌ها گفته‌اند که قصد دارند بر روی گوشی‌ها، باتری‌هایشان و خلاصه هر چیزی که به مشکل باتری آیفون 8 پلاس مربوط می‌شود، تحقیق انجام دهند و این موضوع را ریشه‌یابی کنند.

در میان گزارشات به بیرون درز کرده از مشکل باتری آیفون 8 پلاس اپل، تصاویری نیز منتشر شده‌اند که در اکثر آن‌ها، شاهد این هستیم که باتری گوشی به قدری متورم شده که نمایشگر را به کلی از بدنه جدا کرده است!

یکی از کاربرانی که مشکل باتری آیفون 8 پلاس گریبان‌گیرش شده، گفته است که وقتی با کابل و آداپتور اصلی اپل در حال شارژ اسمارت فون خود بوده، ناگهان مشاهده کرده که باتری گوشی در حال متورم شدن است. کاربر دیگری نیز در اظهاراتش می‌گوید که گوشی‌اش را از خود اپل سفارش داده و وقتی به دستش رسیده، مشاهده کرده است که نمایشگر گوشی کاملا جدا شده و باتری نیز تا چند برابر اندازه طبیعی‌اش بزرگ شده است.

مشکل باتری آیفون 8 پلاس در حالی فضای مجازی را پر کرده است که تقریبا یک سال پیش شاهد اتفاقی مشابه برای پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت 7 بودیم. اتفاقی که ضرر زیادی به سامسونگ وارد کرد و این کمپانی مجبور شد نوت 7 های خود را به کلی از بازار جمع‌آوری کند. به همین علت مدتی است برخی کاربران قصد دارند مشکل پیش آمده در باتری آیفون 8 پلاس را به همان مشکل نوت 7 ربط دهند، آن‌ها می‌گویند که آیفون جدید درست از همان باتری گلکسی نوت 7 سامسونگ بهره می‌برد.

برخلاف فبلت پرچمدار سال ۲۰۱۶ سامسونگ، برخی از آیفون 8 پلاس‌هایی که با این مشکل مواجه شده‌اند، دارای «نرخ خرابی» کاملا نرمالی برای باتری‌های لیتیوم یون بوده‌اند. گفتنی است که نرخ خرابی گوشی گلکسی نوت 7، یک عدد از هر ۲۰ هزار دستگاه بود و این در حالی است که از میان میلیون‌ها آیفون 8 پلاس تولید شده، تنها ۲ عدد از آن‌ها با مشکل رو به رو شده‌اند.

تا به این لحظه، قطعا هیچ ارتباطی بین مشکلات باتری گلکسی نوت 7 و آیفون 8 پلاس وجود ندارد؛ پس به مطالب غیر رسمی منتشر شده در مورد این مشکل فضای وب اهمیت ندهید و بدانید همه آن‌ها کذب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*