انفجار آیفون 8 پلاس

انفجار آیفون 8 پلاس در حال شارژ خبرساز شد؛ ویروس انفجار به اپل رسید

در حالی که عرضه گوشی های جدید اپل به تازگی آغاز شده، انفجار آیفون 8 پلاس یک خانم تایوانی در زمان شارژ شدن خبرساز شد. این گوشی برای بررسی به کارخانه اپل ارسال شده است.

چندی پیش گوشی های جدید اپل یعنی آیفون 8 (iPhone 8)، آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) و آیفون ایکس (iPhone X) در سالن همایش استیو جابز معرفی شدند. عرضه عمومی گوشی آیفون 8 و 8 پلاس نیز از تاریخ 22 سپتامبر در بسیاری از کشورها از جمله تایوان آغاز شد.

اولین گزارش‌های منفی در مورد گوشی های آیفون 8 به نویز صدا در هنگام برقراری تماس صوتی مربوط می‌شد اما اپل اعلام کرد این مشکل به زودی با انتشار به‌روزرسانی نرم افزاری این گوشی‌ها برطرف خواهد شد. اما این تنها مشکل مربوط به گوشی های جدید کوپرتینویی‌ها نیست و اکنون اتفاق ناخوشایندی در تایوان رخ داده است.

حالا خبری مبنی بر انفجار آیفون 8 پلاس در تایوان منتشر شد. رسانه‌های تایوانی از منفجر شدن یک دستگاه آیفون 8 پلاس در هنگام شارژ خبر دادند و ظاهرا این گوشی برای انجام بررسی‌های بیشتر به کارخانه اپل ارسال شده است. با این اتفاق ممکن است فروش گوشی های آیفون 8 در تایوان تحت تاثیر قرار بگیرد.

جدا شدن پنل صفحه نمایش از بدنه بر اثر انفجار آیفون 8 پلاس

به گزارش خبرگزاری‌ها، یک خانم تایوانی در روز 23 سپتامبر، یک دستگاه گوشی آیفون 8 پلاس 64 گیگابایتی خریداری می‌کند و این گوشی تا چند روز بعد بدون هیچ مشکلی روشن بود اما زمانی که خانم وو گوشی خود را با شارژر اصلی به برق متصل می‌کند، تنها 3 دقیقه بعد گوشی دچار مشکل شده و منفجر می‌شود. در تصاویر منتشر شده مشخص است که بر اثر این انفجار، پنل صفحه نمایش از بدنه جدا شد.

انفجار آیفون 8 پلاس

خانم وو می‌گوید از زمان عرضه آیفون 4 تا به کنون از گوشی‌های مختلف اپل استفاده کرده اما هیچوقت با چنین مشکلی روبرو نشده بود و این اولین باری است که شاهد چنین مشکلی برای گوشی های اپل هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دوستان اگه یکم دقت کنین این آیفونه رنگش رزگلده که آیفون ۸ هم فقط در سه رنگ(گلد،سیلور،space gray)عرضه شده.بعدشم اگه واقعا منفجر شده بود الان باید دور گوشی دوده‌ی سیاه باشه.اگه منفجر شده چرا هیچ عکس از پشت گوشی نگرفتن با صفحه نمایش؟همش الکیه.درضمن دیگه پشت گوشی هم دیگه مثل قبلا فلز نیست.اگه واقعا منفجر شده بود از پشت و روی آیفونه هم عکس میگرفتن.ببخشید اگه طولانی شد.یاعلی…?

  2. اپل، فقط زمان استیو جابز اپل بود.