تصاویر شیائومی ردمی نوت 5 لو رفت؛ دوربین دوگانه و طراحی تقریبا بی حاشیه

تصاویر شیائومی ردمی نوت 5 (Xiaomi Redemi Note 5) که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، طراحی گوشی جدید شیائومی را به خوبی نشان می‌دهند.

جدای از اطلاعاتی که چندی پیش در اختیار کاربران قرار گرفت، تا به امروز جزئیات زیادی از عضو جدید خانواده محصولات مقرون به صرفه و بسیار ارزشمند ردمی نوت منتشر نشده است. ولی به نظر موبایل جدید چینی‌ها با صفحه نمایشی تقریبا بی حاشیه و دوربین دوگانه پشتی به فروش خواهد رسید.

تصاویر شیائومی ردمی نوت 5

هرچند، عکس‌های پیش را با تصاویر شیائومی ردمی نوت 5 که پیش‌تر منتشر شده بودند، تفاوت زیادی دارند. به همین جهت نباید تصور کنید که ما با طرح نهایی این تلفن هوشمند رو به رو هستیم. با این حال ما چیزی که می‌بینیم را دوست داریم!

در بخش پشتی، دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی، سیستم دوربین دوگانه شیائومی ردمی نوت 5 را تشکیل می‌دهند تا ثبت تصاویر باکیفیت امکان‌پذیر باشد. در قسمت جلویی، صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی با حاشیه‌های ناچیز در بخش‌‌های کناری را می‌بینیم که به طرح گوشی های بی حاشیه امروزی بسیار نزدیک است. هرچند، معمولا در طراحی حاشیه گوشی ها در تصاویر رندر کمی اغراق می‌شود.

صفحه نمایش محصولات سری ردمی نوت کیفیت بالایی داشته و از نقات قوت این تلفن های هوشمند محسوب می‌شوند. به همین دلیل، احتمالا مهندسان شیائومی تمرکز اصلی خود را روی ویژگی‌های دیگر آن همچون دوربین دوگانه، کلیدهای خازنی، سنسور اثر انگشت پشتی، جک 3.5 میلی‌متری و مادون قرمز قرار خواهند داد.

تصاویر شیائومی ردمی نوت 5

برای یادآوری مشخصات فنی این گوشی نیز می‌توان به انتخاب میان دو تراشه 14 نانومتری اسنپدراگون 630 و 660 در کنار 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه با دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و پورت یو اس بی نوع C اشاره کرد. به علاوه، یک باتری 3790 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسخه 3.0 سیستم شارژ سریع کوالکام، نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. هرچند، حالا ظرفیت باتری 310 میلی‌آمپر ساعت نسبت به ردمی نوت 4 کاهش پیدا کرده تا شاهد ضخامت کمتر و 7.5 میلی‌متری این اسمارت فون باشیم.

هنوز مشخص نشده است که کدام چیپست، قدرت‌بخش کدام مدل خواهد بود. با این حال، منابع مختلف مدعی شده‌اند این گوشی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 175 دلار به فروش خواهد رسید. نسخه‌های دیگر نیز با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و همین‌طور 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب 205 و 220 دلار قیمت‌گذاری خواهند شد. در ادامه می‌توانید تصاویر شیائومی ردمی نوت 5 را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*