تست سرعت آیفون 8 در برابر گلکسی نوت 8 سامسونگ ؛ کورس رقبای دیرینه

مقایسه ویدیویی سرعت آیفون 8 با گلکسی نوت 8 سامسونگ ؛ کورس رقبای دیرینه

امروز قصد داریم تا به مقایسه سرعت آیفون 8 (iPhone 8) در برابر گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در قالب یک ویدیو بپردازیم. به نظر شما کدام‌یک سریع‌تر است؟

سال گذشته، زمانی که اپل از چیپست A10 Fusion در پرچمدار خود، آیفون 7 (iPhone 7) رونمایی کرد، سرعت این گوشی را با سایر محصولات اهالی کوپرتینو مقایسه کردیم. نتیجه این آزمایش کاملا واضح بود؛ آیفون 7 سریع‌ترین اسمارت فون اپل در بین همه آیفون های این کمپانی‌ست. اما آیا آیفون 8 با بهره‌گیری از پردازنده A11 بایونیک نیز این موفقیت را ادامه خواهد داد؟

به تازگی، ویدیویی در یوتیوب منتشر شده که سرعت آیفون 8 اپل را این بار با گلکسی نوت 8 سامسونگ مقایسه کرده است. اگرچه این تست را نمی‌توان یک آزمایش کاملا علمی دانست، اما با تماشای آن، می‌توان سرعت پرچمدار جدید اپل را در اجرای برنامه‌ها و مدیریت حافظه تا حدود زیادی حدس زد.

تست سرعت آیفون 8 در برابر گلکسی نوت 8 سامسونگ ؛ کورس رقبای دیرینه

همانطور که در این آزمایش نیز خواهید دید، گلکسی نوت 8 در شروع کار کمی سریع‌تر عمل کرده اما این آیفون 8 اپل بود که دور اول را با زمان 1 دقیقه و 27.35 ثانیه از نوت 8 سامسونگ، با 1 دقیقه و 30.48 ثانیه از آن خود کرد.

اما در دور دوم، این پرچمدار سری نوت سامسونگ بود که از رقیب خود پیشی گرفت؛ در این دور، گلکسی نوت 8 توانست با مدت‌زمان 2 دقیقه و 1.58 ثانیه نسبت به آیفون 8 اپل با زمان 2 دقیقه و 7.79 ثانیه سریع‌تر عمل کند. اگرچه شاید اختلاف زمان 6 ثانیه، چندان زیاد نباشد، اما سامسونگ نشان داد که استفاده از اسنپدراگون 835 در کنار 6 گیگابایت رم، می‌تواند انقلابی در محصولات اندرویدی ایجاد کند.

در ادامه، ویدیوی تست سرعت آیفون 8 اپل در برابر گلکسی نوت 8 سامسونگ را تماشا کنید. به نظر شما می‌توان به این آزمایش اعتماد کرده و پرچمدار سری نوت سامسونگ را سریع‌ترین گوشی دنیا در بین همه اسمارت فون های مبتنی بر آی او اس و اندروید دانست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. این فیلم یک مونتاژ بیشتر نیست بنده نمایشگاه گوشی دارم و کاملا بی طرفم ..ولی سرعت ایفون8 هم در لود کردن بازی و اپلیکیشن های سنگین واقعا از نوت8 سریعتره …نوت 8هم نسبت ب نوت7 واقعا خیلی سریعه ولی واقعا چیزی ک من خودم تست کردم از ایفون7 هم کندتره ..این فیلم رسما و قطعا رد میکنم

  2. تا دیروز همین بنده خدا تست میکرد همه میگفتن درسته و الان میگن نه…خودتونو جمع کنین با اون سیب کرم زده تون

  3. اگه دقت کنید میبینید با نوت 8 سریع تر کار میکنه تا با ایفون که این خودش یه تقلب
    100% سامسونگ به اپل نمیرسه چون سیستم عامل اپل و بازیها و برنامه هاش فقط برای یک برند نه مثل اندروید واسه ده ها برند

    • چند مورد دیگه
      1- اصلا نباید هر 2 گوشی به وسیله انسان تست بشه باید با نرم افزار های خاصی تست بگیرند
      2- سامسونگ 130 دلار هم گرون تر این رقم کمی نیست
      3-الان ایفون 4s داریم سالم و به خوبی کار میکنه ولی کسی گلکسی اس 4 سالم داره ؟
      4-توی ایران 100% سامسونگ بهتر عمل میکنه چون open surse

  4. اینقدر مقایسه بین این گوشی ها ایفون و سلمسونگ اس ۸ سخته که من چند ماهه موندم بینشون. واقعا کدوم بهتره؟ نرم افزارهای خوب گوگل، پشتبانی از زبان فارسی و دسترسی های عالی و امکانات خوب اندروید و چهره زیبای اس ۸ یا ایفون نه چندان زیبا همراه با مخدودیتهای دسترسی و محدودیتهای گزاف در ایران ولی با سرعت پردازشی خوب و سیستم بروزرسانی عالی که تا سالها نیاز به تعویض گوشی نیست

    واقعا سخته انتخاب

  5. اولا اندروید دیگه هنگ نمیکنه دوما ایفون برا کسایی خوبه که با سیبش پز بدن نه مقایسه شه بانوت۸ که پرامکاناته نوت قلمش صدتاایفونو میرزه من نوت۵ دارم داشتم پول نوت۸ مخرم اینا که بد نوت میگن نوت دستشون بگیرن نظرشون عوض میشه

  6. بابا اینا همش کشکه غیر قابل قیاسه ایفون ۸ با این اسباب بازیای هنگی ایفون ۸ رو با لبتاب مقایسه میکنن

  7. عالیییییی بود. آیفون سوسک شد.