گوشی Galaxy S9

گوشی Galaxy S9 احتمالا در دو مدل جداگانه عرضه خواهد شد

سامسونگ (Samsung) به تازگی توسعه فریم ور گوشی Galaxy S9 (گلکسی اس 9) را آغاز کرده و به همین واسطه، اطلاعاتی در مورد این گوشی منتشر شده است.

به تازگی به این علت که کمپانی سامسونگ فرایند توسعه فریم ور گوشی گلکسی اس 9 را آغاز کرده است، اطلاعات مهمی در رابطه با این اسمارت فون پرچمدار منتشر شده است. بر اساس مدل نامبرهای منتشر شده، می‌توان فهمید که گوشی Galaxy S9 قرار است در دو مدل جداگانه عرضه شود؛ احتمالا این دو مدل، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) خواهند بود و در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهند شد.

فرایند توسعه فریم ور گوشی Galaxy S9 آغاز شده است

گزارشات حاکی از آن هستند که دو فریم ور جداگانه به نام‌های G960FXXU0AQI5 و G965FXXU0AQI5 برای گلکسی اس 9 در حال توسعه هستند. همچنین لازم است بدانید که مدل نامبر دو پرچمدار جدید سامسونگ نیز مشخص شده است؛ مدل نامبر گلکسی اس 9، SM-G960 و مدل نامبر گلکسی اس 9 پلاس، SM-G965 خواهد بود.

در مقایسه‌ای کوچک با گلکسی اس 8 متوجه می‌شویم که مدل نامبر گوشی Galaxy S9 بسیار به اس 8 شبیه است (SM-G950 و SM-G955 به ترتیب برای اس 8 و اس 8 پلاس) البته از طرفی جالب است بدانید که فرایند توسعه فریم ور گلکسی اس 9، دو هفته زودتر از اس 8 (در سال پیش) آغاز شده است.

آن‌طور که خیلی‌ها حدس می‌‌زنند، گوشی موبایل گلکسی اس 9 سامسونگ احتمالا در بازه زمانی شبیه به گلکسی اس 8 روانه بازار خواهد شد؛ گرچه شایعات زیادی پیرامون این موضوع وجود دارد.

سامسونگ گوشی گلکسی اس 8 را در رویدادی مستقل در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۹۶ معرفی و کمتر از یک ماه پس از آن، یعنی روز اول اردیبهشت، روانه بازار کرد. به احتمال بسیار زیاد، این روند برای گوشی گلکسی اس 9 نیز تکرار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*