نیسان ماکسیما 2018

هر آن چه در مورد نیسان ماکسیما 2018 (Nissan Maxima) می‌دانیم

نیسان ماکسیما 2018 (Nissan Maxima) در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. در ادامه، مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت احتمالی این سدان جذاب را بررسی می‌کنیم.

نیسان، ماکسیمای جدید خود را در سال 2015 به عنوان یک خودروی دیفرانسیل جلو به بازار عرضه کرد. انتظار می‌رفت این خودرو بتواند با عملکرد سطح بالای خود به رقیبی برای سدان‌های بی ام و تبدیل شود اما این اتفاق هرگز رخ نداد. با این وجود ماکسیما 2016 از ویژگی‌های اشرافی و خوبی نسبت به بهای پرداختی برخوردار بود که آن را از سایر خودروهای این کلاس متمایز می‌کرد.

نیسان ماکسیما 2018

کانسپت سدان اسپورت نیسان

حالا مدتی است که خبرهایی در مورد نیسان ماکسیما 2018 به گوش می‌رسد و تصاویر اندکی هم در سایت‌های گوناگون منتشر شده است. ظاهرا  ما این بار می‌توانیم شاهد یک فیس لیفت میان دوره‌ای بر روی این سدان جذاب و محبوب باشیم. نسل جدید ماکسیما از همان پیکربندی دیفرانسیل جلو در مدل قدیمی‌تر بهره می‌برند. سازندگان تلاش بسیاری برای افزایش دقت، بهبود پاسخگویی و بیشتر شدن رفاه و آسایش سرنشینان کرده‌اند اما طراحی بنیادین این خودرو تفاوت قابل ملاحظه‌ای با مدل قبلی نخواهد داشت.

طبق اخبار منتشر شده، نیسان ماکسیما 2018 در ماه نوامبر سال جاری روانه بازار می‌شود. قیمت این سدان جذاب تاکنون به طور رسمی اعلام نشده، اما بعید به نظر می‌رسد تفاوت خیلی زیادی با مدل قبلی داشته باشد. ماکسیما 2017 با قیمت 33 هزار و 475 تا 40 هزار و 905 دلار به فروش می‌رسید.

نیسان ماکسیما 2018

مدل 2018 ماکسیما اتومبیلی فراتر از یک فیس لیفت ساده خواهد بود و یک به‌روزرسانی کلی برای رقابت با خودرویی چون دوج چارجر محسوب می‌شود. بنابراین این بهترین فرصت برای به کارگیری سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک خواهد بود. این سیستم در نیسان پت فایندر مشاهده شده و پلتفرم این دو خودرو نیز با یکدیگر مشترک است بنابراین می‌توان انتظار داشت که شرکت نیسان از این موضوع مهم غافل نشود.

قوای محرکه نیسان ماکسیما 2018

علاوه بر آن انتظار می‌رود نیسان دیگر از گیربکس CVT فعلی استفاده نکند و به جای آن یک گیربکس اتوماتیک معمولی را بر روی ماکسیما 2018 قرار داده و بر جذابیت رانندگی با این خودرو اضافه کند. پیش‌بینی می‌شود در نیسان ماکسیما 2018 از یک پیشرانه جدید 4 سیلندر خطی 2.5 لیتری برای نسخه‌های پایه و پیشرانه 3.5 لیتری V6 فعلی برای تیپ‌های گران‌تر استفاده شود. همچنین احتمالا موتور جدید توئین توربو VR30DDTTV6 با حجم 3 لیتر در این خودرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این پیشرانه اولین بار در خودرو اینفینیتی کیو 50 به کار رفته بود و موفق شد عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

نیسان ماکسیما 2018

پیشرانه V6 فعلی ماکسیما قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 354 نیوتن متر را در اختیار می‌گذارد و این میزان قدرت توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در نیسان ماکسیما 2018 باید شاهد قدرتی بین 300 تا 400 اسب بخار باشیم. همچنین احتمال عرضه قوای محرکه هیبریدی را نیز نباید نادیده گرفت.

بیشتر خودروهای کلاس سدان فول سایز از طراحی ظاهری زیبا و جذابی برخوردار هستند و ماکسیمای فعلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرکت خودروسازی نیسان برای نسل جدید ماکسیما دست به ریسک زده و طراحی کلی خودرو را دچار دگرگونی نکرده و فقط تغییراتی را در نمای روبروی خودرو ایجاد کرده است. به این ترتیب نیسان ماکسیما 2018 تا حدودی شبیه به بقیه فیس لیفت‌های نیسان در سال 2017 خواهد بود. این امر در مورد فضای داخلی و کابین خودرو نیز صدق می‌کند.

نیسان ماکسیما 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*