مقاوم ترين قاب گوشي جهان : سقوط آيپاد از ارتفاع 30 کيلومتري + ويديو

شاید ما بتوانیم هر چیزی در مورد نحوه ساخت قاب جدید G-Form بگوییم و برایتان توضیح دهیم که چگونه این کاور از ۳ لایه محافظتی از جنس پلی کربنات ساخته شده است، ولی اینها برای شما چه معنی خواهد داشت. شاید دیدن ویدیوی یک آزمایش این کاور برایتان بهتر باشد و دقیقا بفهمید که با چه موضوعی روبرو هستید. این آزمایش سقوط آیفون ۵ با کاور G-Form در صحرای نوادا را نشان می دهد. این کاور در اصل برای آیفون ۵ طراحی و ساخته شده است ولی از آن می توان برای نسل پنجم آیپاد نیز استفاده نمود، چرا که کاملا با اندازه آن هماهنگ است. تست امروز نیز با آیپاد انجام گردیده است.

این کاور برای تست ، با بالون به ارتفاع ۱۰۰،۰۰۰ پایی (حدود 34 کیلومتر) رسید و در آنجا دمایی منفی ۶۰ درجه فارنهایت را تجربه نمود. بعد از پرتاپ، آیپاد در فاصله ۴۱ مایلی از محل پرتاب بدون هیچ خراشیدگی پیدا شد و کاملا بدون نقص کار می کرد. درست است که آیپاد با استفاده از این کاور فوق العاده جان سالم به در برد، اما دوربینی که از این آزمایش فیلم می گرفت در ارتفاع ۶۰،۰۰۰ پایی بر اثر سرما شکست.

نگرانی وجود نخواهد داشت، آیفون ۵ با این کاور بخوبی محافظت خواهد شد. G-Form در CES 2013 به نمایش گذاشته خواهد شد. این محصول برای دستگاه های چون آیفون ۵ ، نسل پنجم آیپاد ، آیپد ، آیپد مینی و گلکسی اس ۳ شرکت سامسونگ برای فروش قرار داده خواهد شد. شروع قیمت ۴۰ دلار خواهد بود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*