ام جی 6 مدل 2018

ام جی 6 مدل 2018 (MG6) رسما در چین رونمایی شد

خودروی ام جی 6 مدل 2018 (MG6) در چین رونمایی شد و از ماه آینده وارد بازار می‌شود. در ادامه با ویژگی‌های این سدان انگلیسی – چینی بیشتر آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی بریتانیایی MG که مدت‌هاست با کمک شرکت چینی سایک موتورز محصولات خود را تولید و عرضه می‌کند، به تازگی نسل جدید سدان ام جی 6 را معرفی کرده است. ام جی 6 مدل 2018 در چین رونمایی شد و از سال جاری وارد بازار این کشور شرقی می‌شود. همچنین بر اساس اخبار منتشر شده، این سدان چینی – انگلیسی از سال آینده در بازار بریتانیا و سایر کشورها عرضه خواهد شد.

ام جی 6 مدل 2018

ام جی 6 مدل 2018 یک خودروی سواری چهار درب کامپکت است که جلوپنجره الهام گرفته از کانسپت مرسدس بنز A کلاس در نمای جلویی آن به چشم می‌خورد. چراغ‌های جلو با لامپ‌های روشنایی در روز LED از دیگر ویژگی‌های بخش جلوی خودرو بوده و پروفایل فست بک که یادآور نسل قبلی این خودرو است در نمای کناری دیده می‌شود.

در داخل کابین نسل جدید ام جی 6 شاهد طراحی مینیمالیستی داشبورد، ورودی‌های هوای بزرگ توربینی شکل، سیستم اطلاعات سرگرمی زبرا 2.0، غربیلک فرمان سه پره چند عملکردی، استارت دکمه‌ای، صندلی‌های جلو اسپورت با تنظیمات دستی، تریم چوبی با دوخت‌های متضاد و جزئیات کربن‌مانند هستیم.

ام جی 6 مدل 2018

این خودروی جدید انگلیسی چینی بر پایه ساختار و پلتفرم رووی آی 6 ساخته شده که سال گذشته در نمایشگاه خودرو گوانگژو با دو پیشرانه بنزینی و هیبریدی معرفی شد. نسل جدید ام جی 6 از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 170 اسب بخار در کنار گیربکس 6 سرعته دستی استاندارد یا 7 سرعته دو کلاچه اتوماتیک سفارشی استفاده می‌کند. هنوز قیمت دقیق خودرو اعلام نشده اما انتظار می‌رود این سدان جدید با قیمت حداقل 18 هزار دلار وارد بازار جهانی شود.

گالری عکس های ام جی 6 مدل 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*