فروش اولیه اسنشال فون

چرا فروش اولیه اسنشال فون فقط 5 هزار دستگاه بوده است؟

فروش اولیه اسنشال فون به عقیده برخی تحلیلگران فاجعه‌بار بوده است! تنها 5 هزار دستگاه در ابتدای عرضه آن به فروش رفته که در مقایسه با پیش‌بینی‌ها بسیار کمتر است.

اسنشال فون گوشی موبایلی است که از چندین نظر خاص و منحصربه‌فرد محسوب می‌شود، اما بیش از همه، همراه شدن نام اندی رابین با آن سبب جلب توجه کاربران به سمت این گوشی موبایل شده است. در بازاری که هزاران مدل گوشی وجود دارد، محصول ساخت دست شرکت خالق اندروید می‌تواند بسیار جذاب باشد! بدنه دارای طراحی بدونه حاشیه و ظاهر بسیار خاص و متفاوت اسنشال فون، یکی دیگر از دلایل جلب توجه کاربران است.

فروش اولیه اسنشال فون

فروش اولیه اسنشال فون با توجه با اشتیاق زیاد کاربران برای خرید آن کم بوده است

افزایش محبوبیت این دستگاه سبب جلب شدن نظر سرمایه‌گذاران شد، به طوری که حتی پیش از آغاز فروش اسنشال فون، ارزش شرکت اسنشال به 1.2 میلیارد دلار رسید که رقم حیرت‌آوری است! این گوشی موبایل در خرداد ماه معرفی شد، اما متاسفانه عرضه آن به بازار تا نهم سپتامبر (هجدهم شهریور) به تعویق افتاد. بر اساس تخمین شرکت BayStreet Research، طی این دو هفته فروش اولیه اسنشال فون ، تنها 5 هزار دستگاه از آن توسط کاربران خریداری شده که با توجه به شور و شوق پیش از عرضه آن به بازار بسیار تعجبی است! به عنوان نمونه وان پلاس وان، چند سال قبل در همین مدت زمان توسط 500 هزار کاربر خریده شد که صد برابر از میزان فروش اولیه اسنشال فون بیشتر است.

فروش اولیه اسنشال فون

نباید فراموش کرد وان پلاس وان یک محصول اقتصادی بود، اما اسنشال فون 700 دلاری با این موضوع میانه خوبی ندارد. از طرفی دیگر، این محصول با تاخیر بسیار زیاد روانه بازار شده که مطمئنا در کاهش فروشش بی‌تاثیر نبوده است. همچنین اسنشال فون اکنون منحصر به کاربران کوچکترین اپراتور ایالات متحده آمریکا یعنی Sprint است. با در نظر گرفتن این موضوع، علت ناچیز بودن فروش اولیه اسنشال فون بیشتر توجیه می‌شود.

فروش اولیه اسنشال فون

اگرچه عرضه این گوشی موبایل در اروپا نیز تایید شده، اما هیچ زمان دقیقی وجود ندارد و کاربران مشتاق باز هم مجبور به انتظار کشیدن خواهند بود. روز به روز به تعداد پرچمداران معرفی شده در سال 2017 افزوده می‌شود که سبب رقابتی شدن بازار برای اسنشال فون خواهد شد.

رونمایی گوگل پیکسل 2، گوگل پیکسل 2 ایکسل ال و مخصوصا چهار گوشی موبایل خانواده میت 10 هواوی بسیار نزدیک است. به همین دلیل بهتر است اسنشال هر چه زودتر استراتژی جدیدی برای عرضه گوشی موبایل اندرویدی خود پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*