NX300 دوربين بدون آينه جديد و قدرتمند سامسونگ

سامسونگ شرکتی است که فعالیت خود را برروی یک یا دو بخش متمرکز نکرده، بلکه در زمینه های مختلف فعالیت دارد و معمولا محصولاتی قابل قبول را روانه بازار می کند، از اسمارت فون گرفته تا تلویزیون، لوازم خانگی و البته دوربین.این شرکت به تازگی از دوربین جدید mirrorless خود با نام NX300 رونمایی کرده و ادعا می کند که این محصول دارای سریعترین سیستم فوکوس در بین کلیه دوربین هاست. NX300 همانند Galaxy Camera دارای سیستم عامل اندروید نیست، ولی این دوربین ۲۰.۳ مگاپیکسلی APS-C پرچمدار جدید این شرکت در بین مدل های mirrorless به شمار می رود.

دوربین NX300 دارای یک صفحه نمایش ۳.۳۱ اینچی لمسی AMOLED است و دوربین قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p تا ۶۰ فریم در ثانیه را دارد. در حالت burst mode نیز این محصول سامسونگ می تواند در ۱ ثانیه تا ۸.۶ شات ثبت کند. محدوده ISO آن بین ۱۰۰ و ۲۵۶۰۰ و حداکثر سرعت شاتر آن ۱/۶۰۰۰ یک ثانیه می باشد.

از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به وجود وای فای dual-band و اپلیکشن مخصوص iOS و اندروید که اجازه اتصال اسمارت فون کاربران از طریق وای فای به دوربین را می دهد، اشاره نمود.

NX300 دارای قیمتی ۷۵۰ دلاری به همراه یک کیت لنز ۲۰-۵۰mm است، البته به همراه یک کپی از Adobe Lightroom. کاربر می تواند یک لنز ۲D/3D با قیمت ۶۰۰ دلار نیز برای استفاده برروی آن تهیه نماید. این دوربین در رنگ های مشکی و سفید و از ماه مارس در دسترس خواهد بود. لارم به ذکر است که یکی از ویژگی های مهم این دوربین قابلیت ثبت محتوای ۳ بعدی است.

این دوربین جدید سامسونگ قطعا با این قیمت بسیار رقابتی قیمت گذاری شده است، بنابراین به نظر می رسد که سامسونگ مشکلی در فروش این محصول جدید خود نداشته باشد.

{photo}91/10/15/Samsung-NX300-Camera{/photo}


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*