مقاوم ترین قاب های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس؛ بهترین کاورها برای گوشی های اپل

به دنبال استفاده اپل از قاب پشتی شیشه‌ای، در ادامه نگاهی به مقاوم ترین قاب های آیفون 8 (Apple iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (Apple Phone 8 Plus) خواهیم داشت.

از زمان عرضه آیفون 4 اس تا به امروز، اپل تمایلی به استفاده از از قاب شیشه‌ای برای گوشی های خود نداشت. ولی حالا روند طراحی آیفون ها تغییر پیدا کرده و بعد از گذشت مدتی طولانی، شاهد استفاده از شیشه در تلفن های هوشمند جدید این شرکت هستیم. هرچند، اپل مدعی بهره‌گیری از مقاوم‌ترین نوع شیشه در میان گوشی های موبایل شده است.

اگرچه مقاومت این شیشه بالاست، ولی حادثه یک‌بار رخ می‌دهد و شاید عدم پرداخت چند دلار برای خرید یک قاب معمولی، هزینه‌های جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد.

در این مقاله، ما تمرکز خود را روی مقاوم ترین قاب های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرار داده‌ایم و محصولاتی را معرفی خواهیم کرد که بیش از داشتن ظرافت، از گوشی گران‌قیمت شما در برابر عناصر بیرونی محافظت خواهند کرد. اگر به دنبال محصولاتی زیبا و در عین حال مطمئن هستند، بد نیست نگاهی به لینک زیر داشته باشید.

مقاوم ترین قاب های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

Spigen Rugged Armor Extra

قیمت: 19.99 دلار برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

صحبت در مورد کاورها و قاب های محافظ بدون اشاره به محصولات شرکت اسپیگن بی‌معنی است! محصولات سری Tough Armor و Rugged Armor اسپیگن علاوه بر ظاهری زیبا، مقاومتی بالا داشته و احتمالا اولین محصولاتی هستند که در این حوزه به ذهن می‌رسند.

امسال، این شرکت محصولی جدید با نام “Rugged Armor Extra” را نیز به خانواده کاورهای خود اضافه کرده که در کنار استفاده از TPU، با لایه‌ای اضافی تولید شده و مقاومت گوشی را در برابر برخورد با عوامل خارجی تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

Case-Mate Tough Stand

قیمت: 39.99 دلار برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

همان‌طور که از نام این محصول نیز پیداست، ما با قابی مقاوم و مجهز به یک پایه رو به رو هستیم. به گفته سازندگان، Tough Stand از دستگاه شما در ارتفاع 10 فوتی (3 متری) محافظت خواهد کرد که فوق‌العاده است. این محصول جدید تنها با رنگ مشکی عرضه می‌شود.

OtterBox Commuter

قیمت: 15.52 دلار برای آیفون 8 / 29.37 دلار برای آیفون 8 پلاس

محصولات سری Commuter با در نظر گرفتن سبک زندگی شهری طراحی شده‌اند؛ برای آن دسته از افرادی که دائما در شهر بوده، زمان زیادی در خیابان‌ها سپری کرده و تمام‌وقت از گوشی گران‌قیمت خود استفاده می‌کنند.

این کاورها را می‌توان ترکیبی از مقاومت بالا در برابر ضربه و گرد و غبار با اندازه‌ای مناسب برای استفاده روزمره در نظر گرفت.

OtterBox Defender

قیمت: 23.35 دلار برای آیفون 8 / 26.28 دلار برای آیفون 8 پلاس

محصولات سری Defender به عنوان برادر بزرگ‌تر سری Commuter، از مقاوم ترین قاب های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هستند که علاوه بر بخش پشتی، قسمت‌های پایینی و بالایی پنل جلویی را نیز می‌پوشانند. این محصولات محکم که با طرح‌هایی جذاب تولید می‌شوند، احتمالا مناسب دوچرخه‌سواران، اسکیت‌بازان و دیگر افراد پرتحرک خواهند بود.

VRS Design Damda Folder / Glide

قیمت: 39.99 دلار برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

در ادامه لیست مقاوم ترین قاب های آیفون 8 و نسخه پلاس آن به کاور ضخیم و بزرگ شرکت VRS می‌رسیم که با طراحی متفاوت نسبت به محصولات مشابه، از گوشی در برابر ضربه‌های بیرونی محافظت کرده و در بخش پشتی آن نیز امکان قرار دادن 5 کارت مختلف وجود دارد.

Armor-X DX

قیمت: 29.99 دلار برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

قاب های محافظ شرکت Armor-X با امکان قرار گرفتن روی مکان‌های مختلف، از جمله مقاوم ترین قاب های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هستند که استفاده از آن را در محل‌های مختلف امکان‌پذیر می‌کند. محافظ DX نیز با هدف قرار دادن افراد فعال تولید شده و همراه با یک کارابین و گیره کمری مخصوص در اختیار کاربران خواهد گرفت.

Incipio Carnaby

قیمت: 16.10 دلار برای آیفون 8 / 21.98 دلار برای آیفون 8 پلاس

مقاوم بودن قاب محافظ لزوما به معنی ظاهر عجیب و غریب یا اندازه بزرگ نیست. برای درک این موضوع کافی‌ست نگاهی به قاب‌های Carnaby شرکت Incipio داشته باشید؛ جایی که از پنبه لطیف دور بدنه‌ای محکم استفاده شده تا علاوه بر به حداکثر رسیدن مقاومت، کاوری لطیف و زیبا نیز پیش روی کاربران قرار گیرد.

Incipio Stashback

قیمت: 16.99 دلار برای آیفون 8 / 24.48 دلار برای آیفون 8 پلاس

همانند VRS Damda، در بخش پشتی قاب Stashback نیز بخشی برای قرار دادن سه کارت مختلف در نظر گرفته شده است. شاید در لحظه اول تصور کنید با قابی بزرگ رو به رو هستید، ولی این فضای اضافی می‌تواند شما را از حمل کیف پول بی‌نیاز کند.

Olixar X-Trio

قیمت: 32.99 دلار برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

بدون شک Olixar X-Trio یکی از مقاوم ترین قاب های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس است که دور گوشی قرار گرفته و گلس حرارت‌دیده آن نیز از صفحه نمایش اصلی محافظت خواهد کرد. این محصول متفاوت را می‌توان جایگزینی کامل و مناسب برای آن دسته از کاورهای بزرگ‌تر یا ضخیم‌تر در نظر گرفت که ایمنی دستگاه را تضمین می‌کند. هرچند، اینجا خبری از محافظت از دستگاه در صورت سقوط از ارتفاع 10 فوتی نیست.

Caseology Parallax

قیمت: 13.99 دلار برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

اگر به دنبال محصولی زیبا، مقاوم و بادوام هستید، بهتر است نگاهی به “Parallax” داشته باشید. کاور شرکت Caseology علاوه بر کیفیت ساخت بالا، با قیمتی مناسب و در چند رنگ مختلف به فروش می‌رسد تا نیاز افراد مختلف برطرف شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*