فیلمبردار سریال Game of Thrones

تمجید فیلمبردار سریال Game of Thrones از دوربین ال جی وی 30

ال جی چند هفته پیش گوشی وی 30 (LG V30) را با تمرکز ویژه بر دوربین عرضه کرد. به تازگی فیلمبردار سریال Game of Thrones به تمجید از دوربین ال جی وی 30 پرداخته است.

وقتی که ال جی گوشی جدید خودش با نام وی 30 را حدودا یک ماه پیش عرضه کرد، از همان ابتدا گفت که تمرکز ویژه‌ای بر روی تولید ویدیو در اسمارت فون جدیدش دارد؛ کارآمد بودن دوربین، یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که گوشی‌های سری وی کمپانی ال جی طی سال‌های اخیر با آن شناخته شده‌اند.

گوشی ال جی وی 20 (LG V20) در هنگام عرضه با معرفی مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه، نشان داد که تمرکز ویژه‌ای بر روی قابلیت‌های صوتی دارد و از طرفی وی 30 نیز از همان ابتدای معرفی، ثابت کرده است که با دارا بودن ویژگی‌های جذاب مربوط به فیلمبرداری می‌تواند خیلی‌ها را به سمت خود جذب کند؛ از جمله فیلمبردار سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت).

چند روز پیش بود که دیوید فرانکو ویدیویی خودساخته را بر روی صفحات مجازی‌اش قرار داد که در آن به تمجید از دوربین گوشی ال جی وی 30 پرداخته بود؛ ممکن است برای‌تان سوال شود که دیوید فرانکو کیست؟ او یک فیلمبردار است که سابقه کار بر روی فیلم‌های محبوب The Whole Nine Yards و 3000 Miles to Graceland را در کارنامه‌ کاری‌اش دارد. از میان درخشان‌ترین کارهای فرانکو، می‌توان به این اشاره کرد که او فیلمبردار چندین قسمت از سریال پر طرفدار Game of Thrones بوده است.

البته نکته جالبی در این رابطه وجود دارد؛ شنیده‌ها حاکی از آن هستند که دیوید فرانکو برای عرضه ال جی وی 30 با کمپانی LG همکاری کرده است و این یعنی انتشار آن ویدیو بر روی صفحه دیوید فرانکو، می‌تواند در اصل، اسپانسر بودن او برای فروش بیشتر این گوشی را نشان دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*