طراحی نسل بعدی گوشی های سونی

رسمی: طراحی نسل بعدی گوشی های سونی کاملا تغییر خواهد کرد!

با توجه به صحبت‌های اخیر یکی از مدیران سونی، به نظر می‌رسد طراحی نسل بعدی گوشی های سونی قرار است بعد از مدت‌ها به صورت کامل تغییر کند!

بدون شک زبان طراحی گوشی های سونی که با نام “OmniBalance” شناخته می‌شود، طی سال‌های اخیر رشد زیادی داشته و پایداری سونی در تولید تلفن های هوشمند را نشان می‌دهد. همچنین علاوه بر تعهد ژاپنی‌ها نسبت به این زبان طراحی، ما شاهد نوآوری‌های بسیاری از جمله  تعبیه سنسور اثر انگشت در کلید پاور نیز بوده‌ایم. اما از زمان معرفی OmniBalance، طراحی گوشی های هوشمند در جهتی متفاوت حرکت کرده و به نظر می‌رسد از سال 2013، تصمیمات سونی دیگر پاسخگو نیستند.

اما بعد از گذشت چندین سال، حالا سازندگان قصد دارند از زبانی جدید با نام “Mirai” برای گوشی های خود استفاده کنند.

کنیچیرو هیبی (Kenichiro Hibi)، مدیر عامل سونی در کشور هند، در مصاحبه اخیر خود با “The Indian Express” در پاسخ به امکان تغییر طراحی نسل بعدی گوشی های سونی چنین می‌گوید:

طی سال‌های اخیر و همراه با محصولات سری X که در بازار کشورهای مختلف به فروش می‌رسند، ما از زبان طراحی omnibalance در گوشی های خود استفاده کرده‌ایم. ما قصد عرضه نسل جدید محصولات خود را داریم و شما می‌توانید در انتظار یک طراحی جدید باشید.

اگرچه آقای هیبی به جزئیات این طراحی اشاره نکرده، ولی بی‌شک با محصولات بدون حاشیه امروزی و روند طراحی آنها به خوبی آشنایی دارد. در نتیجه، شاید در آینده شاهد عرضه محصولاتی با نمایشگر بلند و بدون حاشیه از سوی سونی نیز باشیم.

معمولا سونی گوشی های اصلی خود را در دو رویداد IFA آلمان و MWC بارسلون که به ترتیب اواخر تابستان و اوایل سال میلادی برگزار می‌شوند، معرفی می‌کند. به همین جهت، امیدواریم در کنگره جهانی موبایل سال آینده، موبایل بدون حاشیه سونی معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*