کنسول بازی آتاری باکس

قیمت و تاریخ عرضه کنسول بازی آتاری باکس (Ataribox) اعلام شد

کمپانی قدیمی (Atari) به تازگی قیمت و تاریخ عرضه کنسول بازی آتاری باکس (Ataribox) را اعلام کرده و خیلی‌ها را به هیجان آورده است.

کمپانی یاد شده رسما اعلام کرده است که قصد دارد کنسول بازی آتاری باکس را به زودی و با قیمتی بین 250 تا 300 دلار از طریق کمپین ایندیه‌گوگو (Indiegogo) به فروش برساند؛ به طور دقیق‌تر، تاریخ عرضه Ataribox برای بهار سال 2018 تنظیم شده است.

در گزارشی که در آن، تاریخ عرضه و قیمت آتاری باکس اعلام شده است، شاهد جزئیات بیشتری درباره سخت افزار و نرم افزار این کنسول گیمینگ نیز هستیم. بر این اساس، کنسول بازی آتاری باکس قرار است در قلب تپنده‌اش از یک پردازنده ای ام دی (AMD) بهره ببرد و در کنار آن از یک کارت گرافیک سری رادئون استفاده کند. کنسول بازی آتاری باکس به عنوان سیستم عامل از لینوکس (Linux) استفاده می‌کند. گفتنی است که سیستم عامل یاد شده، در کنسول آتاری باکس دارای یک رابط کاربری سفارشی‌سازی شده خواهد بود که همین موضوع باعث خواهد شد کار کردن با آن‌ راحت‌تر از نسخه پایه لینوکس باشد.

آتاری همچنین بازی‌هایی که قرار است بر روی آتاری باکس اجرا شوند را نیز مشخص کرده است؛ طبق گفته‌های این کمپانی، کنسول بازی Ataribox قرار است مجموعه‌ای از بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز کنسول آتاری به همراه تعدادی بازی جدید سیستم عامل رایانه‌های شخصی را اجرا کند. البته آتاری در این بین گفته است که کنسول جدیدش بیشتر با بازی‌هایی که بر روی کامپیوترهای رده متوسط اجرا می‌شوند، سازگاری دارد؛ این یعنی نباید منتظر بازی‌های بزرگی مثل Call of Duty بر روی آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*