لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو UX550

لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو UX550 ؛ باریک‌ترین، سبک‌ترین و سریع‌ترین در خانواده زنبوک پرو

لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو UX550 رسما معرفی شد. این محصول جدید، سریع‌ترین، باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ ایسوس از خانواده زنبوک پرو محسوب می‌شود.

هرچند، با اینکه ما با سریع‌ترین لپ تاپ از خانواده ZenBook Pro رو به رو هستیم، سخت افزار این محصول جدید آنقدرها هم تصور کنید قدرتمند نیست. سازندگان از نسل هفتم پردازنده‌های Core i7 اینتل استفاده کرده‌اند؛ در حالی که حالا نسل هشتم عرضه شده است. این مورد در رابطه با کارت گرافیک و استفاده GTX 1050 Ti نیز صدق می‌کند؛ جایی که کارت‌های قوی‌تر بسیاری برای انتخاب وجود دارد. صفحه نمایش لپ تاپ جدید ایسوس نیز با اندازه 15.6 اینچ و وضوح 1080p توسعه پیدا کرده که شاید کمی ناامید کننده باشد.

از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو UX550 نیز می‌توان به هارد جامد 512 گیگابایتی PCIe، شازنده گیگابایت حافظه رم، دو پورت تاندربولت 3 بر پایه یو اس بی نوع C در کنار سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از Windows Hello اشاره کرد.

یکی از موارد قابل توجه در رابطه با این محصول جدید، بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع است؛ چیزی که ما معمولا در لپ تاپی این‌چنین مشاهده نمی‌کنیم. ایسوس مدعی شده به واسطه این سیستم، باتری لپ تاپ UX550 با شارژ پایین ظرف 49 دقیقه تا 60 درصد شارژ می‌شود که در عمل بسیار خوب است.

در مجموع، ایسوس زنبوک پرو UX550 با قیمت 1699 دلار، لپ تاپی قدرتمند و کارآمد است. با این وجود اگر به دنبال استفاده از آخرین سخت افزار موجود هست، احتمالا UX550 گزینه مناسبی نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*