تعداد کاراکترهای توییتر

تعداد کاراکترهای توییتر افزایش یافت؛ برداشته شدن محدودیت 140 کاراکتری به صورت آزمایشی

از روز گذشته محدودیت 140 کاراکتری توییتر به طور آزمایشی برای برخی کاربران برداشته شده و تعداد کاراکترهای توییتر به حداکثر 280 کاراکتر افزایش پیدا کرده است.

برای اولین بار در طول 11 سال گذشته یعنی از سال 2006 میلادی تاکنون، محدودیت کاراکتر در شبکه اجتماعی توییتر برداشته شد و تعداد کاراکترهای توییتر از 140 به 280 کاراکتر افزایش پیدا کرد. این تغییر برای گروه اندکی از کاربران به صورت آزمایشی اعمال شده و احتمالا در آینده نزدیک به صورت عمومی اتفاق خواهد افتاد.

حداکثر تعداد کاراکترهای توییتر دو برابر می‌شود

جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیرعامل توییتر در سال گذشته اعلام کرده بود که احتمالا محدودیت 140 کاراکتری این شبکه برداشته خواهد شد اما وی از دادن اطلاعات بیشتر در این زمینه خودداری کرد. سرانجام این تغییر از روز گذشته اعمال شد و تعدادی از کاربران به صورت تصادفی و آزمایشی می‌توانند از این پس توییت‌های خود را با حداکثر 280 کاراکتر ارسال کنند.

توییتر در حال حاضر حدود 328 میلیون کاربر دارد و اکنون چند میلیون نفر برای بررسی این قابلیت به طور تصادفی انتخاب شده‌اند. این کاربران تصادفی در جامعه آماری انتخاب شده، تمامی زبان‌های موجود در توییتر از جمله زبان فارسی را در بر می‌گیرند اما بیشتر مختص به کاربران انگلیسی زبان است.

تعداد کاراکترهای توییتر

محدودیت تعداد کاراکترهای توییتر برای بسیاری از کاربران به یک مساله آزاردهنده تبدیل شده بود اما برخی کاربران نیز به این موضوع عادت کرده بودند و محدودیت 140 کاراکتری به نوعی به عنوان شناسنامه توییتر شناخته می‌شد. همچنین برخی کاربران توییتر به خصوص در کشورهایی مانند چین، کره و ژاپن که می‌توانند با کاراکترهای محدود، متن خود را بنویسند و منظورشان را برسانند، اصلا به این موضوع اهمیت نمی‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*