نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 به روایت تصویر (گالری عکس)

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 که از 23 شهریور آغاز شده بود، سرانجام دوم مهر به پایان رسید. به همین بهانه، سفری تصویری به نمایشگاه اتومبیل آلمان خواهیم داشت.

در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 انواع خودروهای لوکس، اسپورت، مفهومی، شاسی‌بلند، کامیونت‌ها و کلاسیک پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفتند که طی روزهای اخیر نیز شاهد پوشش اختصاصی برخی از آنها بودیم. اما با پایان یافتن آن، به رسم همیشه مجموعه‌ای کامل از تصاویر نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 را آماده کرده‌ایم که گوشه و کنار این رویداد بزرگ را از زاویه‌ای دیگر نشان می‌دهد.

نمایشی عظیم با اتفاقات جذاب

همان‌طور که انتظار می‌رفت، امسال نیز شرکت‌های کوچک و بررگ از سراسر دنیا به گرد یکدیگر آمدند تا از جدیدترین دستاوردها، فناوری ها و البته طرح‌های عجیب و غریب خود رونمایی کنند. نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت میزبان انواع مختلف وسایل نقلیه، از سوپر اسپورت مرسدس بنز تا اتومبیل های کلاسیک، محصولات خودران آئودی و البته خودروهای پرنده بود تا با رویدادی کاملا متفاوت رو به رو باشیم.

خودروهای الکتریکی نیز یکی از اصلی‌ترین بخش‌های نمایشگاه بودند که طی آن، فولکس واگن از سرمایه‌گذاری 6 میلیارد یورویی (7.2 میلیارد دلاری) خود در این حوزه برای 5 سال آینده خبر داد؛ هوندا اعلام کرد که تمام خودروهای جدید این شرکت با فناوری محصولات الکتریکی در بازار اروپا عرضه می‌شود؛ کمپانی ژاپنی Aspark با ابر خودروی الکتریکی جدید خود، در رابطه با سریع‌ترین ماشین جاده‌ای (البته نه برای سرعت 0 تا 400 کیلومتر بر ساعت) سخن گفت و شرکت‌های بزرگ و مشهوری همچون مرسدس بنز و بی ام و نیز جدیدترین تکنولوژی و تحولات مفهومی خودروهای الکتریکی خود را نمایش دادند.

تنوع محصولات معرفی شده در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 بسیار بالا بود. به همین جهت، پیش از تماشای گالری تصاویر، بهتر است نگاهی کوتاه به برخی خودروهای برجسته این رویداد داشته باشیم.

مرسدس جی ال سی F-Cell

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

خودروی شاسی‌بلند جی ال سی F-Cell شرکت مرسدس بنز یکی از جذاب‌ترین محصولاتی بود که در مراحل پیش‌تولید قرار داشته و به گفته دایملر، در آن برای نخستین بار از ترکیب فناوری پیل سوختی و باتری‌های الکتریکی استفاده شده است. در نتیجه، پیمودن مجموعا 300 مایل، 272 مایل (437 کیلومتر) به واسطه مخازن هیدروژنی و 30 مایل (39 کیلومتر) با تکیه بر باتری 13.8 کیلووات ساعتی لیتیوم یونی امکان‌پذیر خواهد بود. یک سیستم مدیریت هوشمند نیز توان را از این دو منبع به موتور الکتریکی 197 اسب بخاری (147 کیلوواتی) هدایت می‌کند.

مرسدس جی ال سی F-Cell با امکان پیمودن مسافتی بیشتر از دیگر خودروهای الکتریکی مدرن، زمان پایین سوخت‌گیری هیدروژنی و انرژی پاک، یکی از بهترین نمایش‌ها را داشت. مرسدس می‌گوید مهندسان این شرکت در حال انجام مراحل نهایی برای تولید خودروی پیش رو در برمن آلمان هستند.

لیموزین هیبریدی Trasco B4 A-Kip

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

کمپانی آلمانی Trasco با حضور در این رویداد بزرگ، لیموزینی هیبریدی و زره‌پوش بر پایه خودروی بی ام و 740Le xDrive iPerformance را رونمایی و توجه همگان را به خود جلب کرد.

این محصول جدید که بیشتر مناسب حافظت از شخصیت‌های مهم است، به سیستم ضد آدم ربایی تجهیز و سطح ایمنی آن نیز برای تهدیدات موجود همچون جنایت‌های خیابانی و اعتراضات خشونت‌آمیز بهینه شده است.

تاکسی الکتریکی Adaptive City Mobility

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

City eTaxi، یک تاکسی الکتریکی سبک و مفهومی است که می‌توان آن را ثمره پشتیبانی دولت آلمان از پروژه Adaptive City Mobility در نظر گرفت. بدنه آلومینیومی، اتاقک کامپوزیت مسافران و اجزای پلاستیکی سبب شده تا وزن این خودرو به 550 کیلوگرم (1213 پوند) برسد. این خودرو سه سرنشین دارد که دو مسافر در بخش عقبی قرار گرفته و می‌توان 2 تا 4 چمدان را در صندوق پشتی آن قرار داد.

باتری‌های خودروی الکتریکی City eTaxi همانند محصولات مشابه، کف آن قرار دارند که با طراحی کشویی، می‌توان آنها را به راحتی تعویض کرد. هر ماژول باتری را می‌توان از طریق دسته آن، به سرعت خارج کرده و با یک باتری شارژ شده جایگزین کرد. در این صورت، امر سوخت‌گیری خودرو در کمترین زمان ممکن انجام شده و نیازی به توقف طولانی‌مدت در کنار جاده نخواهد بود. نرم افزار مدیریت ناوگان، امکان اتصال تمام تاکسی‌ها را فراهم کرده و به هدایت بهتر آنها به مکان‌های مورد نیاز کمک بسزایی خواهد کرد.

این خودروها تنها گوشه‌ای از محصولات معرفی‌شده در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 بودند. در ادامه می‌توانید تصاویر این رویداد عظیم را تماشا کنید.

گالری عکس نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*