آیفون 5.3 اینچی

آیفون 5.3 اینچی عرضه نمی‌شود؛ سال آینده منتظر آیفون 6 اینچی باشید

با توجه به روند تولید گوشی های موبایل با نمایشگرهای بدون حاشیه، به نظر می‌رسد سال آینده خبری از عرضه آیفون 5.3 اینچی با پنل اولد نخواهد بود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش‌تر اعلام شده بود سامسونگ و دیگر تامین‌کنندگان نمایشگرهای موبایل، به سفارش اپل در حال کار روی سه پنل مختلف با سایزهای 5.28 اینچی، 5.85 اینچی (مشابه چیزی که در آیفون ایکس به کار گرفته شده) و 6.46 اینچی هستند. ولی حالا اطلاعات موجود از عدم توسعه آیفون 5.3 اینچی خبر دارند.

موضوعی که بیش از موارد دیگر توجه ما را به خود جلب می‌کند، بهره‌گیری سازندگان از پنل LCD برای نسخه 6 اینچی است. به علاوه، احتمالا جپن دیسپلی مسئولیت تولید این نمایشگر را بر عهده خواهد گرفت. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که شایعات قبلی از تولید آیفون های 2018 با پنل اولد خبر داشتند. اگر اپل بتواند طراحی نمایشگری بی حاشیه را روی پنلی 6.46 اینچی پیاده کرده و آن را ابعاد آیفون 8 پلاس در کنار نسل بعدی آیفون ایکس در اختیار کاربران قرار دهد، بدون شک با استقبال همگان رو به رو خواهد شد. در نتیجه، استفاده از پنلی 2:1 که جپن دیسپلی چندی پیش نمونه آن را معرفی کرده است، دور از انتظار نخواهد بود.

پنل 6 اینچی جپن دیسپلی

تامین‌کنندگان کره‌ای را می‌توان تنها بازنده اصلی این تصمیمات در نظر گرفت، چرا که به جای دو یا سه گوشی با پنل‌های اولد، تنها یک مدل روانه بازار می‌شود؛ در هر حال، تمامی این اطلاعات نوید تغییر طراحی قدیمی و همیشگی محصولات اپل و عرضه آیفون هایی متفاوت را می‌دهد.

اگر سال آینده، تمام گوشی های اپل با نمایشگرهای تمام‌صفحه معرفی شوند، در این صورت باید از همین حالا خود را برای خداحافظی با سنسور اثر انگشت آماده کنیم. هرچند، ممکن است اپل به صورت کامل از سیستم Face ID استفاده نکرده و راهی برای تعبیه حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*