خدمات VIP هواوی

خدمات VIP هواوی برای جلب رضایت حداکثری مشتریان ارائه می‌شود

از این پس خدمات VIP هواوی برای جلب رضایت و اطمینان خاطر مشتریان از خدمات پس از فروش گوشی های این برند توسط شرکت حامی سرویس در ایران ارائه می‌شود.

شرکت هواوی همواره تلاش کرده با حفظ کیفیت خدمات پس از فروش خود، کاربران را با خیالی آسوده به خرید تجهیزات این برند ترغیب کند و در هنگام بروز مشکل، با بالاترین کیفیت خدمات خود را ارائه و رضایت کاربران را با پشتیبانی کامل جلب نماید. به همین منظور هم اکنون سبد خدمات پس از فروش هواوی گسترده‌تر شده و خدمات VIP هم به کاربران این برند ارائه می‌شود. خدمات VIP هواوی سطحی بالاتر از خدمات رایج در بازار را برای کاربران به ارمغان می‌آورد تا رضایت حداکثری آن‌ها با ارائه این خدمات اضافه تامین شود.

جزئیات خدمات VIP هواوی

در این سطح از خدمات، در صورتی که در دو مدل Honor 8 و Mate 9، دستگاه خریداری شده تا سه ماه بعد از خرید دچار مشکل فنی شود (به جز آسیب‌های فیزیکی ناشی از استفاده ناصحیح کاربری) دستگاه به طور کامل برای مشتری تعویض می‌شود. البته برای سایر گوشی های هواوی هم این خدمت در طول 15 روز بعد از خرید قابل ارائه است.

همچنین اگر صفحه نمایش مدل‌های Honor 8 ،Mate 9 ،Mate 9 Pro ،P10 و P10 Plus از زمان خرید به مدت سه ماه دچار شکستگی شود یک مرتبه به صورت رایگان صفحه نمایش دستگاه تعویض می‌گردد. به این ترتیب هواوی برای پرارزش‌ترین مدل‌های خود در حال حاضر در بازار این خدمات را ارائه می‌کند تا کاربرانی که هزینه بیشتری برای تجهیزات موبایل خود اختصاص می‌دهند، خیال آسوده‌ای از پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن‌ها در سطح VIP داشته باشند.

خدمات VIP هواوی

علاوه بر خدمات فوق، کلیه مدل‌های این برند از گارانتی 18 ماهه برخوردار هستند و هواوی با نظارت دقیق روی مراکز ارائه خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور، تضمین می‌کند خدمات با استفاده از قطعات اصلی برند صورت پذیرد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات VIP هواوی می‌توانید با شماره 02142000 در تماس باشید. همچنین بررسی گارانتی دستگاه از طریق ارسال شماره سریال آن به سامانه پیامکی 100042000، قبل از خرید امکان‌پذیر می‌باشد.

لازم به ذکر است که خدمات پس از فروش هواوی در سراسر کشور به صورت یکپارچه و استانداردهای یکسان ارائه می‌گردد و شرکت حامی سرویس ارائه دهنده خدمات این برند می‌باشد.