نمایشگاه سالیانه تله کام

سفر وزیر ارتباطات به کره جنوبی برای حضور در نمایشگاه سالیانه تله کام

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران برای حضور در نمایشگاه سالیانه تله کام به بوسان کره جنوبی سفر کرد. این رخداد نمایشگاهی از سوم مهر آغاز شد.

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران برای حضور در اجلاس سالیانه تله کام اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) به شهر بوسان کره جنوبی سفر کرد. نمایشگاه ITU تله کام یا تلکام (Telecom) کره جنوبی، یک رخداد بسیار معتبر حوزه مخابرات است که با حضور بیش از 320 شرکت بزرگ حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اپراتورهای مخابراتی از روز دوشنبه در شهر بوسان کره جنوبی شروع به کار کرد.

حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه سالیانه تله کام

نمایشگاه سالیانه تله کام از 25 تا 28 سپتامبر یعنی 3 تا 6 مهر در بوسان برگزار می‌شود و شرکت‌های وابسته به وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران در قالب پاویون ایران در این نمایشگاه حاضر شده‌اند.

نمایشگاه سالیانه تله کام

هر ساله در کنار این رویداد نمایشگاهی، اجلاس سالیانه وزرا، قانون‌گذاری، سیاست‌گذاران و مقامات عالی رتبه حوزه ICT از کشورهای سراسر دنیا نیز برگزار می‌شود و در جریان این اجلاس، کشورها برای همکاری مشترک و اجرای پروژه‌های مختلف به بحث و تبادل نظر می‌پردازند و برنامه‌ریزی می‌کنند.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران نیز برای حضور در این رویداد مهم به کره جنوبی رفت و در جمع برخی از وزرای حاضر در اجلاس سالیانه تله کام ITU سخنرانی کرد که این سخنرانی به صورت مستقیم از صفحه شخصی وی در اینستاگرام نیز پخش شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کاش سوغاتِ سفرش یکم سرعت بیشتر باشد!