مدیر تلگرام

دادستان تهران علیه مدیر تلگرام اعلام جرم کرد؛ واکنش پاول دوروف به مجرم شناخته شدنش

دادستان تهران علیه مدیر تلگرام اعلام جرم کرد و از ارجاع این پرونده به امور بین‌الملل دادسرای تهران خبر داد. پاول دوروف نیز به این صحبت‌ها واکنش نشان داده است.

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران در یازدهمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران اعلام کرد که علیه مدیر تلگرام اعلام جرم شده و این پرونده به ناحیه امور بین‌الملل دادسرای تهران ارجاع شده است. جعفری دولت آبادی در ادامه افزود این که شبکه تلگرام، خود را تابع قوانین غربی می‌داند مانع از رسیدگی به این اعلام جرم نخواهد شد.

دادستان تهران

جعفری دولت آبادی، دادستان تهران

به گفته دادستان تهران، به موجب این اعلام جرم، پیام رسان تلگرام علاوه بر ارائه خدمات به تروریست‌ها از جمله گروه تروریستی داعش، به بستری مناسب برای فعالیت سایر افراد و گروه‌های مجرمانه سازمان یافته تبدیل شده است. این شبکه پیام رسان روسی باعث ترویج و تسهیل جرایمی چون هرزه نگاری کودکان، قاچاق انسان و مواد مخدر شده است.

واکنش مدیر تلگرام به اعلام جرم علیه او

پاول دوروف (Pavel Durov)، مدیر تلگرام نیز سکوت نکرد و خیلی زود به صحبت‌های امروز دادستان تهران واکنش نشان داد. دوروف در مورد اعلام جرم علیه او گفت:

از شنیدن این موضوع شوکه شدم. ما به طور مداوم مضامین تروریستی و پورن را در ایران مسدود می‌کنیم و فکر می‌کنم دلیل واقعی این برخورد چیز دیگری باشد.

این اولین بار نیست که تنش‌های این چنینی میان تلگرام و مسئولان ایرانی رخ می‌دهد و پیش از این در ماجرای انتقال سرورهای تلگرام نیز چالش‌های زیادی میان دولت ایران و پاول دوروف ایجاد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فقط میدونم کارش درسته

  2. از پاول درووف خوشم میاد ! لایک داره

  3. این آدم خطرناکه

    • چچچچچچ کجاش خطر ناکه اصلا از روی چه دیدگاهی شما میگی پاول دروف خطرناکه
      زود قضاوت نکن
      هیچ کس نمیتونه کسیو قضاوت کنه
      نظر من که در مورد پاول دروف اینه که واقعا ادم خیلی خوبیه واقعا و مثبت اندیشه