تصویر جدید هواوی میت 10 پرو منتشر شد؛ خبری از سنسور اثر انگشت نیست!

تصویر جدید هواوی میت 10 پرو منتشر شد؛ خبری از سنسور اثر انگشت نیست!

به تازگی تصویر جدید هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) در دنیای مجازی دست به دست می‌شود که اطلاعات تازه‌ای از گوشی پرچمدار هواوی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

انتظار می‌رود کمپانی چینی هواوی، از حداقل سه گوشی جدید در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) رونمایی کند که همگی آنها از خانواده گوشی پرچمدار هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) هستند. البته در هفته گذشته، شاهد معرفی یکی از این سه اسمارت فون با نام هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) بودیم که در بازار چین تحت عنوان مایمانگ 6 به فروش خواهد رسید.

تصویر جدید هواوی میت 10 پرو منتشر شد؛ خبری از سنسور اثر انگشت نیست!

هواوی میت 10 لایت (هواوی مایمانگ 6)

دو محصول رده‌بالای دیگر، هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو هستند که اگرچه 3 هفته تا معرفی آنها باقی مانده، اما تاکنون اطلاعات زیادی از این محصولات به بیرون درز پیدا کرده است. گوشی های جدید هواوی به نمایشگرهایی با اندازه‌های متفاوت مجهز بوده که همگی نسبت تصویر 18 به 9 را ارایه می‌دهند. همانطور که می‌دانید، هواوی میت 10 لایت دارای سنسور اثر انگشت در قاب عقب گوشی است؛ مشخصه‌ای که به نظر می‌رسد در تصویر جدید هواوی میت 10 پرو به چشم نمی‌خورد.

به تازگی دو تصویر جدید هواوی میت 10 پرو در فضای مجازی منتشر شده که خبر از نبود سنسور اثر انگشت در گوشی بعدی هواوی می‌دهد. البته این به معنی حذف کامل این اسکنر نبوده و احتمالا در محل دیگری از موبایل مورد استفاده قرار گیرد.

تصویر جدید هواوی میت 10 پرو منتشر شد؛ خبری از سنسور اثر انگشت نیست!

عکس جدید هواوی میت 10 پرو

اگر این تصویر جدید هواوی میت 10 پرو واقعی باشد، ممکن است نسخه پرو پرچمداران جدید هواوی همانند آیفون ایکس اپل و گلکسی نوت 8 سامسونگ، به سنسور تشخیص چهره جهت بازکردن قفل گوشی مجهز شود. سناریوی دیگر، به‌کارگیری سنسور اثر انگشت هواوی میت 10 پرو در دل صفحه نمایش، و یا در لبه‌های چپ یا راست آن است.

همه این شایعات، به جذابیت خانواده هواوی میت 10 خواهند افزود؛ اسمارت فون هایی که تا چند هفته دیگر رونمایی می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*