جیونی ام 7

جیونی ام 7 معرفی شد؛ نمایشگر FullVision و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی

گوشی قدرتمند جیونی ام 7 (Gionee M7) با نمایشگر بی حاشیه FullVision معرفی شد. در ادامه مشخصات و تصاویر گوشی جدید جیونی را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

همانند برخی از پرچمداران و گوشی های رده بالای امروزی، جیونی ام 7 نیز به صفحه نمایشی 6.01 اینچی با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 تجهیز شده و تراشه هلیو پی 30 شرکت مدیاتک با هشت هسته پردازشگر 2.3 گیگاهرتزی Cortex-A53 در کنار 6 گیگابایت رم، مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده دارد. در واقع جیونی M7، نخستین موبایلی است که به تراشه جدید مدیاتک مجهز شده است. فضای داخلی 64 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت نیز احتمالا برای ذخیره اطلاعات کافی خواهد بود.

جیونی ام 7

جیونی از دنیای دوربین‌های دوگانه بازنمانده و در بخش پشتی از ترکیب دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی استفاده کرده تا ثبت تصاویر باکیفیت امکان‌پذیر باشد. به علاوه، کاربران می‌توانند لحظات شیرین خود را با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن ذخیره کنند. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید جیونی نیز می‌توان به باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، فلاش ال ای دی و سنسور اثر انگشت پشتی اشاره کرد.

جیونی ام 7

گوشی موبایل جیونی ام 7 قرار است از امروز در پنج رنگ آبی کبود (Sapphire Blue)، آبی (Star Blue)، قرمز (Maple Red)، طلایی و مشکی با قیمت 422 دلار روانه بازار چین شود.

تصاویر جیونی ام 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*