شگفتی های گجتی ( قسمت 1 )

با اینکه که هرگاه کلمه ” گجت ” را می شنویم , بیشتر به یاد گوشی , تبلت , ساعت های هوشمند و دیگر وسایل الکترونیکی که با آن ها در طول روز سروکار داریم می افتیم , اما نباید این نکته را فراموش کنیم که نام ” گجت ” صرفا برای اسمارت فون ها و . . . به کار نمی رود و هر وسیله ی کوچکی که انجام کار یا هدفی را برایمان آسان می کند , گجت گویند . در این سری از مطالب , سعی می کنیم شما را با گروهی خاص از دنیای گجت آشنا کنیم . با ما همراه باشید . . .

1. با دوچرخه سوار آسانسور شوید .

trampe07

آسانسور دوچرخه بر

در زیر یک طرح خلاقانه در Trondheim کشور نروژ را می بینید . در این طرح نروژی , افرادی که سوار بر انواع “چرخ” ها هستند , از پایین به بالای سربالایی ها کشیده می شوند . شما فقط کافی ست پای سمت راست تان را روی پدال مخصوص قرار دهید و دکمه شروع ( START ) را فشار دهید . بالابر شما را به بالا می کشاند . این پروژه از سوی این کشور برای تشویق و راحتی دوچرخه داران طراحی شده است .

2. باربیکیوی همراه .

portablegrill02

باربیکیوی قابل حمل

یک باربیکیوی ابتکاری با طرحی خاص و الهام گرفته شده از notebook با قابلیت تا شدن تا یک اینچ ( 2.54 سانتیمتر ) برای نگهداری و جابه جایی آسان . این باربیکیو به شما اجازه ی پخت گوشت را در هر مکانی می دهد . ساخته شده از بهترین کیفیت فولاد , مقاوم در برابر گرمای شدید .

3. کلاه خود کوره ای .

darthstove03

کوره ی Darth Vader

اگر شما نیز از طرفداران فیلم ” جنگ ستارگان ” باشید باید با دیدن این کوره ی چوب سوز غیرعادی , بفهمید که از کلاه خود Darth Vader الهام گرفته شده است . این کوره یقینا به حیاط پشتی طرفداران این فیلم , جذابیت خاصی می بخشد . این کوره توسط Doddieszoomer , یک معلم دبیرستان از Barnsley انگلیس طراحی شده است .

4. فنجانی برای دونفر .

teafortwo02

فنجان دونفره

این فنجان چایی بی همتا , توسط Sebastian Errazuriz برای شما و نیمه دیگرتان طراحی شده است . خلاق این اثر , این لیوان را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده بطوریکه هر قسمت دسته ی جداگانه ی خود را دارد . چای یا قهوه تان را بنوشید و گفتگویی صمیمی با طرف مقابل تان داشـته باشید . این لیوان زیبا , از جــنس “چیـنی” سـاخته شده است و شامل یک بشقاب و دو فنجان می باشد .

منبع : 1 & 2 & 3 & 4

Awesome Gadgets

Awesome Gadgets

1. Innovative elevator in Trondheim, Norway pushes and transports people on bicycles to the top of a steep hill. Simply place your right foot on the footplate and press the start button. Trampe bicycle lift will push you to the top. Designed for cyclists. 2. Innovative barbecue grill with notebook inspired design can be folded flat to one inch for easy storage and transportation. Notebook Grill allows people to cook delicious meat in any location. Made out of high quality heat resistant steel 3. Unusual wood burning stove designed to look like Darth Vader’s helmet will make a great addition to the backyard of any Star Wars fan. Made by Doddieszoomer, a high school teacher from Barnsley , England 4. Unique tea set designed by Sebastian Errazuriz for you and your other half. Creative mug is separated into two equal halves with their own handles. Drink tea / coffee and have intimate conversations with another person. Made out of porcelain. Set includes two cups and one plate

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. آقا از این باربکیو همراه فروشگاه رفاه تبریز (شعبه زیر پل کابلی) دیدم من،انگار 34 یا 37 تومنم قیمتش بود

  2. به نظرم هیچ کدوم جالب نیستن فقط جنبه پز دادن دارن