زمان عرضه ایسوس زنفون 5

زمان عرضه ایسوس زنفون 5 مشخص شد

زمان عرضه ایسوس زنفون 5 (Asus Zenfone 5) از زبان مدیر عامل این شرکت مشخص شد. این در حالی است که زمان زیادی از معرفی محصولات خانواده زنفون 4 نمی‌گذرد.

ایسوس بعد از رونمایی محصولات جدید خانواده زنفون 4، دو روز قبل آن‌ها را در کشورهای اروپایی عرضه کرد. ایسوس زنفون 4 و زنفون 4 پرو و همچنین ایسوس زنفون 4 سلفی و زنفون 4 سلفی پرو محصولات این سری هستند. با این حال به نظر می‌رسد این شرکت از هم‌اکنون در فکر توسعه نسل بعدی گوشی های موبایل خود است.

بر اساس جدیدترین اخباری که از زبان مدیر عامل شرکت مادر ایسوس در تایوان، آقای جری شن (Jerry Shen)، به گوش رسیده‌اند، گوشی های سری ایسوس زنفون 5 در ماه مارس سال آینده میلادی (اسفند 96 یا فروردین 97) عرضه خواهند شد.

زمان عرضه ایسوس زنفون 5

زمان عرضه ایسوس زنفون 5 و زنفون 4 اختلاف زیادی ندارد

از آنجایی که برخی از مدل‌های سری زنفون 4 در ماه نوامبر (آذر ماه امسال) به بازارهایی همچون انگلستان خواهند رسید، بین زمان عرضه ایسوس زنفون 5 و زنفون 4 فاصله زیادی وجود نخواهد داشت. به گفته مدیر عامل شرکت، بخش موبایل ایسوس به وضعیت رشد سابق خود بازگشته که به خاطر بازسازی‌های اخیر شرکت است. انتظار می‌رود بخش موبایل ایسوس در چهارمین 3 ماهه سال جاری، مجددا به وضعیت سوددهی بازگردد.

دستگاه‌های سری زنفون 3 روز به روز در بازارهای کشورهایی همچون روسیه، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. انتظار می‌رود استقبال کاربران این کشورها از گوشی های موبایل ایسوس، بعد از عرضه محصولات خانواده زنفون 4 باز هم بیشتر شود. ایسوس برای کمک به رشد خود در کشورهای اروپایی، رفته رفته در حال توسعه همکاری با تعداد اپراتورهای بیشتری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایسوس توی فروش گوشیهاش خیلی افتضاح عمل می‌کنه
    هنوز زنفون4 تو 99 درصد کشورها عرضه نشده!